شهرآورد گيلان با 2 بازيکن محروم ملوان و داماش
تاريخ : دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, | 12:46 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي فوتبال ملوان و داماش هر کدام با يک محروم پاي به دربي فوتبال گيلان مي‌گذارند.

در چارچوب ديدارهاي هفته بيست و چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر تيم‌هاي فوتبال ملوان بندر انزلي و داماش گيلان عصر فردا در ورزشگاه تختي بندر انزلي روياروي يکديگر قرار مي‌گيرند، مصافي که دربي فوتبال گيلان و به گواه آمار پس از دربي استقلال و پرسپوليس، دومين شهرآورد حساس فوتبال کشورمان قلمداد مي‌شود.

به گزارش فارس، وجود بازيکنان محروم در نزد ياران دو تيم يکي از موارد مهم دو تيم در دربي گيلان است و در اين دربي داماش و ملوان به ترتيب از وجود مهاجم و مدافع خود محروم هستند.

عليرضا جهانبخش مهاجم داماش با اخطاري که در بازي مقابل مس کرمان گرفته بود سه اخطاره شد و به همين دليل از همراهي آبي‌پوشان رشتي در برابر ملوان محروم است.

هادي تاميني مدافع ملوان نيز در ديدار قبلي تيمش در برابر نفت تهران در دقيقه 82 به دليل ضربه زدن به بازيکن حريف با دريافت کارت قرمز از زمين بازي اخراج شد و به اين ترتيب فرصت بازي در شهرآورد گيلان را از دست داد.

داماش و ملوان به غير از دو بازيکن مذکور، محروم ديگري ندارند اما وضعيت حضور «بوبکر کبه» و مرتضي ابراهيمي از داماش به دليل مصدوميت هنوز مشخص نيست و عليرضا رمضاني از ملوان همچنان در بند مصدوميت بوده و به دربي گيلان نمي‌رسد.

ملوان و داماش در حالي به مصاف هم مي‌روند که ملوان با 32 امتياز در رده دهم و داماش نيز با 24 امتياز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگ برتر قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ