کرانچار: کي‌روش استعدادها را نمي بيند
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 9:37 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: "کي روش" به دنبال بهانه براي ناکامي هاي تيم ملي است.


زلاتکو کرانچار عصر دوشنبه در نشست خبري پيش از بازي دو تيم فجر شهيد سپاسي شيراز و سپاهان اصفهان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص اظهار نظر سرمربي تيم ملي فوتبال ايران افزود: جاي تاسف است که سرمربي تيم ملي، ليگ ايران را تماشا نمي کند.

به گزارش مهر، وي تاکيد کرد: "کي روش" به جاي تماشاي بازي هاي تيم هاي استقلال و پرسپوليس بايد تمامي بازي هاي ليگ برتر را بررسي و از نزديک تماشا کند.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اينکه ليگ فوتبال ايران قوي و غير قابل پيش بيني است، يادآور شد: اينگونه به نظر مي رسد که سرمربي تيم ملي مي خواهد با اينگونه صحبت ها ناکامي هاي اخير تيم ملي را تحت پوشش قرار دهد.

کرانچار در ادامه سخنان خود با اشاره به اينکه هيچگونه بهانه اي براي ناکامي تيم ملي قابل قبول نيست، گفت: بهترين بازيکنان در اختيار "کي روش" قرار دارد و اين مربي بايد تيم ايران را به جام جهاني ببرد.

وي افزود: بازيکنان با کيفيت بالا از اين ليگ خارج شده اند و اگر "کي روش" نمي تواند با اين بازيکنان به درستي کار کند بايد نظرات خود را تغيير دهد.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان تاکيد کرد: ليگ ايران با کيفيت و جذاب است و "کي روش" بايد از اينکه تنها به بازي هاي دو تيم استقلال و پرسپوليس نگاه مي کند نگران باشد زيرا بسياري از استعداد ها را در ايران نخواهد ديد.

کرانچار در خصوص بازي تيم سپاهان در مقابل فجر شهيد سپاسي شيراز نيز گفت: فجر تيمي با انگيزه و قدرتمند است که بازي در مقابل آنها مشکل آفرين است.

وي افزود: در خصوص بازي در زمين چمن مصنوعي گلايه نداريم زيرا تمرينات خود را بر روي چمن مصنوعي انجام داده ايم.

از سري مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران دو تيم فجر شهيد سپاسي شيراز و سپاهان اصفهان عصر فردا در ورزشگاه شهيد آيت الله دستغيب به مصاف هم خواهند رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ