اميدوارم شهرآورد پايان بدشانسي‌ داماش باشد
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 9:40 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: اميدواريم شهرآورد گيلان پايان بدشانسي‌هاي داماش شود و تماشاگران بازي خوبي را نظاره‌گر باشند.

 حميد درخشان عصر امروز در نشست خبري پيش از بازي داماش و ملوان، اظهار کرد: نخستين بار است که حضور در شهرآورد گيلان را تجربه مي‌کنم و اميدوارم اين حضور با موفقيت داماش همراه شود.

وي افزود: بنده بارها به عنوان بازيکن و مربي در شهرآورد پايتخت حضور داشتم اما حساسيت اين شهرآورد از بازي استقلال و پرسپوليس نيز بيشتر است.

سرمربي داماش گيلان با اشاره به وضعيت تيمش در آستانه اين بازي گفت: در ديدارهاي قبلي فرصت‌هاي گلزني خوبي را به دليل کم دقتي مهاجمان از دست داديم و در نتيجه‌گيري بدشانس بوديم اما اميدواريم در مقابل ملوان قدر فرصت‌ها را بدانيم و اين ديدار پايان بدشانسي‌هاي داماش باشد.

وي با بيان اينکه در مقابل ملوان به دنبال کسب نتيجه هستيم، خاطرنشان کرد: به دنبال ارائه يک بازي خوب هستيم تا تماشاگراني که به ورزشگاه مي‌آيند از تماشاي اين شهر آورد لذت ببرند.

درخشان با اشاره به غايبان داماش در اين بازي اذعان کرد: در مقابل ملوان عليرضا جهانبخش را به دليل محروميت در اختيار نداريم و حضور مرتضي ابراهيمي، عليرضا نيکبخت و کبه در اين ديدار به دليل مصدوميت هنوز مشخص نيست.

وي در پاسخ به پرسش يکي از خبرنگاران درباره نحوه برخورد تند محمد مومني با تماشاگران در پايان ديدار داماش و مس کرمان، تصريح کرد:  تماشاگران سرمايه‌هاي اصلي باشگاه داماش هستند و دست همه آنها را مي‌بوسم و براي ما قابل احترام هستند.

سرمربي داماش اضافه کرد: هواداران ما حق دارند و روزهايي که ما در کسب نتيجه ناکام بوديم آنها فهيم بودند و تشخيص دادند که تيم خوب بازي کرده است.

وي درباره راهکارهاي لازم براي حل مشکل گلزني مهاجمان داماش يادآور شد: ما در تمرينات روي اين موضوع کار مي‌کنيم اما در چند بازي بازيکنان با وجود اينکه تلاش کردند به در بسته خوردند و به همين دليل اکنون دچار يک مشکل روحي و رواني شدند.

درخشان با بيان اينکه اکنون مهاجمان ما استرس دارند و  اين موضوع به جوان بودن آنها مربوط مي‌شود، اذعان کرد: اميدواريم اين مسئله در برابر ملوان تکرار نشود و استرس ناخواسته از تيم ما دور و با گلزني اين بار رواني کم شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ