نيمار: نيازي به ترک برزيل ندارم
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 9:41 | نویسنده : Amir

نيمار بازيکن تيم ملي برزيل گفت: براي نشان دادن پتانسيل بالاي خود نيازي به بازي در بهترين ليگ‌هاي اروپايي ندارد.


اما نيمار 20 ساله اذعان کرد: نمي‌داند پس از انقضاي قراردادش با باشگاه سانتوس برزيل در سال 2014، آينده چگونه رقم خواهد خورد.

نيمار در مصاحبه با فيفا گفت: شما چه در برزيل و چه خارج آن مي‌توانيد سطح بازي خود را ارتقا دهيد.

شخصا احساس مي‌کنم سال به سال بهتر مي‌شوم و تجربه بيشتري کسب مي‌کنم. بعضي‌ها مي‌گويند که بايد براي پيشرفت، برزيل را ترک کنم اما من با اين نظر موافق نيستم.

در دو سال گذشته شايعات داغ مبني انتقال نيمار به تيمهاي بارسلونا، رئال مادريد و چلسي سوژه رسانه ها بوده است.

اخيرا دني آلوز مدافع بارسلونا و هم تيمي نيمار در تيم ملي برزيل همانند رونالدو و ريوالدو از نيمار خواست که هرچه زودتر به يک باشگاه طراز اول اروپايي بپيوندد.

نيمار گفت: دني هميشه من را شرمنده مي‌کند. او من را در شرايط سختي قرار داده است.

شماره 11 سانتوس در 102 بازي براي سانتوس 54 گل براي اين باشگاه و در 27 بازي ملي 17 گل براي برزيل به ثمر رسانده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ