هرآنچه در برنامه 90 گذشت
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 10:34 | نویسنده : Amir

در برنامه 90 شب گذشته برخي خبرنگاران ورزشي با سرمربي تيم استقلال جدل کردند.


محور برنامه 90 دوشنبه دربي 76 پايتخت بود و حتي سوال برنامه نيز نظر سنجي هم اين بود که مهم ترين دليل پايين بودن کيفيت بازي دربي 76 چه بود؟ گزينه اول افت کيفيت فني بازيکنان و ليگ گزينه دوم ترس مربيان از شکست و گزينه سوم توقع بالاي هواداران و رسانه ها که بينندگان برنامه 52 درصد به ترس مربيان 42 درصد به افت فني و 6 درصد هم به توقع بالاي خبرنگاران و رسانه ها راي دادند. به گزارش فارس، برنامه 4 ساعته شب گذشته برنامه 90 شامل اين بخش ها بود برنامه اي که تا ساعت 2:50 دقيقه صبح طول کشيد.


* خواننده شدن برهاني، مقايسه المپيک با دربي و رکورد شکني قهرماني

در بخش 90 درجه عادل فردوسي پور بيشتر از همه به آرش برهاني پرداخت. شادي او را بعد از يکي از گلزني هايش به نمايش گذاشت که از پرچم کرنر به عنوان ميکروفن خوانندگي استفاده کرد.

اسکار فيلم هاي دورودي هم بخش ديگر اين برنامه بود که حرکات قابل توجه تماشاگران دورود را به فيلم هاي هاليوودي تشبيه کرد. همچنين دربي تهران را با المپيک لندن مقايسه کرد و دويدن تماشاگران بعد از باز شدن درهاي ورزشگاه را دو 40 متر دانست و اينکه به جاي بکام و پله در دربي باره سي و والدراما حضور داشتند. فردوسي پور همچنين به محسن قهرماني داور دربي کنايه زد و گفت که او فراري سريع از دست بازيکنان پرسپوليس در جريان بازي داشت و توانست رکورد اوسين بولت را در دوي 100 متر بشکند.



پنالتي سوخته گهر و سايپا و شادي پر ماجرا

محمد فنايي کارشناس داوري برنامه بود که به اعتقاد او يک پنالتي براي سايپا در ديدار با آلومينيوم و يک پنالتي براي گهر در ديدار با فجر از سوي داوران گرفته نشد. همچنين شادي پس از گل محسن مسلمان بعد از گلزني به تراکتورسازي پخش شد که مشخص شد مسلمان منظور خاصي نداشته است و شبيه لوکا توني خوشحالي کرده است. البته عادل فردوسي پور گفت که مسلمان چند شادي پس از گل را با هم قاطي کرد و حاصلش چنين رفتاري شد.



دربي پايتخت در کنار نابينايان؛ از فردوسي پور شدن،اضافه وزن قهرماني تا درخواست از کريمي و قلعه نويي

حضور گزارشگر برنامه 90 در مجتمع آموزشي نابينايان شهيد محبي حاضر شد. نابيناياني که فوتبال را به خوبي با چشم دلشان مي بينند و حس مي کنند. برخي از آنها با صداي فردوسي پور فوتبال را گزارش کردند و حتي يکي از نابينايان گفت نمي دانم که محسن قهرماني هنوز اضافه وزن دارد يا نه؟ مسئول اين مجتمع آموزشي هم از علي کريمي و امير قلعه نويي خواست که در صورت امکان به آنها سري بزند.



* زندانيان ديه و مهريه و دربي

يکي ديگر از گزارشگران برنامه 90 به زندان اوين رفت و با زندانيان ديه که بيشتر آنها موتورسواران جوان بودند مصاحبه کرد موتورسواراني که اکثر آنها بدون گواهينامه پشت فرمان موتور نشستند. يکي از پرسپوليسي ها هم به خاطر 2 سکه مهريه در زندان بود و از مسئولان باشگاه مي خواست که کمکش کنند. فرد ديگري هم به خاطر 314 سکه مهريه در زندان بود.



اسپايدرمن در ورزشگاه آزادي و کري خواني کفاشيان به شيوه استقلالي ها

در بخش دوربين 90 عکسي از علي کفاشيان منتشر شد که مثل استقلالي ها و فرهاد مجيدي در کنار يک نوجوان عدد 4 را نشان مي داد. حامد حدادي بسکتباليست لژيونر ايراني هم به همراه هم تيمي هايش در ممفيس آمريکا عدد 4 را نشان داد.

در بخش ديگري نيز تماشاگراني در دربي نشان داده شد که از طبقه دوم خودشان را به طبقه اول مي انداختند و فردوسي پور به طنز گفت دوربين اسپايدرکم در ورزشگاه آزادي ناپديد شده اما اسپايدر من وجود دارد.

در بخش ديگر برنامه هم با تماشاگراني صحبت شد که بليت خريده بودند اما آنها را به ورزشگاه را نمي دادند و به آنها گفته شده بود ظرفيت تکميل است بليت داريد براي خودتان داريد!



* کمک پرسپوليسي ها به زندانيان ديه

فردوسي پور گفت که برخي بازيکنان پرسپوليس تماس گرفته اند و حاضرند به برخي زندانيان کمک هاي مالي بکنند. همچنين 10 ميليون تومان به وحيد مظاهري از سوي يک بازيکن که نخواست نامش فاش شود کمک شد.



* آناليز دربي 76؛ برتري پرسپوليس از نظر آمار

مجيد جلالي ميهمان ويژه برنامه بود و دربي 76 را به طور دقيق آناليز کرد. که برتري پرسپوليس از نظر آماري در دربي ثابت شد آن هم در حاليکه تعداد پاس هاي استقلال بيشتر از پاس هاي پرسپوليس بود اما پاس هاي سرخپوشان از نظر فني ارزشمندتر بود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ