حاشيه‌هاي قبل از دربي گيلان
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 11:17 | نویسنده : Amir

هواداران تيم فوتبال داماش با 15 دستگاه اتوبوس براي تماشاي شهرآورد گيلان راهي انزلي مي‌شوند.


با توجه به برگزاري شهرآورد سنتي فوتبال گيلان در بندر انزلي از طرف کانون هواداران داماش و با هماهنگي‌هاي صورت گرفته تعداد 15 دستگاه اتوبوس براي اعزام هواداران داماش از رشت به انزلي در نظر گرفته شده است.

هواداران علاقه‌مند داماش با ارسال پيامک به کانون مذکور مي‌توانند براي اين منظور ثبت‌نام کنند و ظهر امروز براي تماشاي شهرآورد به انزلي بروند.

- آخرين جلسه تمرين داماش پيش از رويارويي با ملوان عصر ديروز با حضور تعداد بسيار زيادي از هواداران اين تيم در ورزشگاه شهيد عضدي رشت برگزار شد.

-حضور هواداران داماش در اين جلسه تمريني اهميت و حساسيت‌هاي شهرآورد را براي بازيکنان داماش بيش از پيش مشخص کرد.

-هواداران داماش در اين تمرين تمام بازيکنان و اعضاي کادر فني داماش را تشويق کردند و نيز به کري‌خواني بر ضد تيم رقيب پرداختند.

-مرتضي ابراهيمي و «بوبا کبه» که به دليل مصدوميت احتمال بازي نکردنشان در شهرآورد گيلان مي‌رفت، در تمرين داماش حاضر بودند و به همراه ديگر بازيکنان به تمرين پرداختند.

-عليرضا جهانبخش به دليل سه اخطاره بودن تنها بازيکن غايب داماش در ديدار مقابل ملوان است اما با اين وجود در تمرين داماش حضور يافت.

-علي احمدي سراواني مدير رسانه‌اي داماش با حضور در جمع خبرنگاران در باره حاضر نشدن بازيکنان داماش در تمرين روز شنبه گذشته، اظهار کرد: بازيکنان داماش با مدير عامل باشگاه جلسه داشتند و قرار شده پس از بازي با ملوان به مشکلات مالي بازيکنان رسيدگي شود و با صحبت‌هاي امير عابديني اکنون بازيکنان براي بازي با ملوان مشکلي ندارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ