جلال حسيني: محکوم به بردن فولاد هستيم
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 11:24 | نویسنده : Amir

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: محکوم به شکست طلسم نباختن فولاد هستيم.

سيد جلال حسيني درباره ديدار اين هفته تيمش برابر فولاد اظهار کرد: بازي سختي با فولاد داريم که در هفته‌هاي گذشته نتايج خوبي گرفته و اين فصل با حضور حسين فرکي تيم خوبي را تشکيل داده‌اند. فولاد تيم جوان و دونده‌اي است.

به نقل از ايسنا ، وي در پاسخ به اين سوال که مي‌توانيد طلسم 14 هفته نباختن فولاد را در ورزشگاه آزادي شکست دهيد، گفت: به هر حال ما براي برد به اين بازي مي‌آييم و براي اينکه جايگاه خود را در جدول بهتر کنيم، چاره‌اي جز شکست فولاد نداريم و محکوم به شکستن طلسم نباختن اين تيم هستيم.

حسيني درباره انتقادهايي که از کيفيت فني داربي 76 مطرح شده گفت: ما در نيمه اول بازي متعادلي را شاهد بوديم، اما در نيمه دوم همه ديدند که از استقلال سرتر بوديم و موقعيت‌هاي بسياري هم داشتيم. فکر مي‌کنم همه کارشناسان هم اين موضوع را تاييد مي کنند. ما واقعا براي پيروزي بازي مي‌کرديم و نمي‌دانم چطور بعضي روزنامه ها نوشتند که تيم‌ها ترسو بودند. ما اصلا ترسو نبوديم و اگر کمي خوش شانس بوديم مي‌توانستيم استقلال را شکست دهيم.

مدافع ملي‌پوش پرسپوليس ادامه داد: واقعا حيف شد که داربي مساوي شد. تماشاگران زيادي به ورزشگاه آمده بودند که نمي‌دانم چطور مي‌شود از آنها تشکر و تقدير کرد. فقط ما شرمنده آنها شديم و اميدوارم که در بازي‌هاي بعد با کسب 3 امتياز و نزديک شدن به بالاي جدول پاسخ محبت هايشان را بدهيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ