مرفاوي: بهترين خط حمله ليگ را مهار مي‌کنيم
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 11:44 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: صبا در هر دو جبهه ليگ برتر ايران و ليگ قهرمانان فوتبال آسيا قدرتمند ظاهر مي‌شود.

عبدالصمد مرفاوي در کنفرانس خبري پيش از بازي تيم هاي فوتبال صباي قم و تراکتور سازي تبريز که شامگاه دوشنبه در دفتر باشگاه صباي قم برگزار شد، تصريح کرد: بازي با تراکتور سازي قطعا ديداري جذاب و تماشايي خواهد بود چون آنها دومين تيم جدول هستند و مي خواهند جايگاه خود را ارتقاء بدهند و ما چهار پله پائين تر از تراکتور به دنبال رسيدن به رده هاي بالاي جدول تلاش مي کنيم.

به گزارش مهر، وي ادامه داد: شک نکنيد که هر دو تيم بازي دشواري در مقابل يکديگر پيش رو دارند، ما شرايط آنها را به خوبي مي دانيم چون تراکتور سازي بيرون از خانه نتايج خوبي کسب کرده و تيم خطرناکي است اما تيم ما هم به دنبال اين است که روند رو به پيشرفت خود را همچنان با قدرت ادامه بدهد.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم افزود: ما در اين ديدار فقط سه امتياز را مي خواهيم، به همين خاطر از تمام توانمان استفاده مي کنيم تا از شانس ميزباني به خوبي بهره برده و انشاءالله در پاياني هفته بيست و چهارم شاهد صعود دوباره صبا در جدول باشيم.

وي در خصوص بازيکناني که در اين ديدار ممکن است در ترکيب صبا قرار بگيرند، تصريح کرد: ما بازيکناني را مورد استفاده قرار مي دهيم که با اهداف تاکتيکي تيم هماهنگ باشند، خوشبختانه آنچه که در هفته هاي اخير در تيم ما نمود خوبي داشته، روحيه بالاي بازيکنان است که موفقيت تيم صبا را رقم زده است.

مرفاوي تاکيد کرد: در واقع تيم ما مهمترين دليل موفقيت خود را در خودباوري بازيکنانش مي داند، آنها مي خواهند در هر بازي پيروز باشند و به همين خاطر در هر مسابقه با تمام وجود کار مي کنند و اينها است که رمز موفقيت يک تيم محسوب مي شود.

وي از بازيکنانش خواست از اشتباهات ديدار خانگي هفته بيست و سوم مقابل نفت آبادان درس بگيرند و در ادامه تصريح کرد: ما در آن بازي بايد با اختلاف چندين گل و بدون گل خورده تيم نفت را شکست مي داديم اما از يک سو فرصت هاي گلزني را به سادگي از دست داديم و از سوي ديگر احساسي و اشباع شده بازي کرديم و همين عامل سبب شد تا پيروزي تيم تحت تاثير قرار بگيرد.

صباي قم و تراکتور سازي تبريز از ساعت 15:30 دقيقه امروز در قم به مصاف يکديگر مي روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ