بوناچيچ: چاره اي جز شکست آلومينيوم نداريم
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 12:57 | نویسنده : Amir

سرمربي مس کرمان با اشاره به غيبت پنج بازيکن اين تيم مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: براي صعود در ليگ برتر و بهبود شرايط چاره اي جز پيروزي خانگي مقابل تيم هرمزگان نداريم.

لوکابوناچيچ دوشنبه شب در نشست مطبوعاتي قبل از بازي با آلومينيوم هرمزگان گفت: مس کرمان با پيروزي هفته گذشته تا حدودي روحيه از دست رفته خود را باز يافته است و در هفته جاري نيز تنها براي پيروزي به ميدان مي رويم.

به گزارش مهر، وي افزود: در اين ديدار با تمام توان براي پيروزي تلاش مي کنيم و به بازيکنان نيز گفته ام که بايد براي کسب سه امتياز بجنگند.

وي با اشاره به غيبت و محروميت پنج بازيکن مس کرمان گفت: در اين ديدار شهداد نژاد، خليل زاده، اسماعيل بيگي، پناهي و گودرزي را به همراه نخواهيم داشت و سعي مي کنيم با بازيکنان جوان و ذخيره جاي اين بازيکنان را پر کنيم.

وي خواستار حمايت مس از سوي هواداران کرماني شد و گفت: در اين ديدار خانگي فرصتي مناسب ايجاد شده است تا توانايي هاي مس کرمان را نشان دهيم.

بوناچيچ به تفکرات دفاعي مس اشاره کرد و گفت: من به دنبال يک تيم تهاجمي هستم و بايد تفکر دفاعي که از ابتداي فصل در تيم ايجاد شده را تغيير دهم.

وي مشکل اصلي مس کرمان را نقض در گل زني دانست و گفت: اين وضعيت به هيچ وجه قابل قبول نيست و بايد تغيير کند ضمن اينکه متاسفانه تغذيه مهاجمان در زمين نيز با مشکل جدي مواجه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ