ال کلاسيکو؛ جنگ تمام عيار سلاطين در برنابئو
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 12:59 | نویسنده : Amir

ديدار تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا در دور رفت مرحله نيمه نهايي جام پادشاهي اسپانيا فردا شب در سانيتاگو برنابئو برگزار مي‌شود.

دور رفت مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري چهارشنبه شب ساعت 23:30 به وقت ايران، در سانتياگو برنابئو برگزار خواهد شد و شاگردان مورينيو که نتوانستند عملکرد خوبي در لاليگا را به ثبت برسانند، مصمم هستند با پيروزي در اين بازي و در نهايت قهرماني در اين رقابت‌ها، ناکامي در لاليگا را به دست فراموشي بسپارند.

قوهاي سپيد مادريد در حالي به مصاف رقيب ديرينه خود مي‌روند که چند بازيکن کليدي خود را در اختيار ندارند. ايکر کاسياس، دروازه‌بان اول رئال و په‌په مدافع پرتغالي اين تيم به دليل مصدوميت تيم را همراهي نخواهند کرد و سرخيو راموس نيز به دليل محروميت در اين بازي غايب خواهد بود تا رئال در خط دفاع و دروازه کمي دچار ضعف باشد. با اين حال رئال مادريد در چند بازي اخير خود عملکرد درخشاني داشته و باعث شده تا اميد هواداران اين تيم براي پيروزي خانگي در ال کلاسيکو زنده شود.

مادريدي‌ها در 7 ديدار اخير خود 20 گل به ثمر رسانده‌اند که آماري در حدود 3 گل در هر بازي و نشان دهنده قدرت فوق‌العاده در خط آتش کهکشاني‌ها است.

در اين ميان کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي و توانمند رئال هم از 20 گل تيمش به تنهايي 10 گل را وارد دروازه حريفان کرده تا در اوج آمادگي رودرروي کاتالان‌ها و در دوئل با مسي قرار بگيرد.

در طرف مقابل بارسلونا با تمام قدرت و پس از پيروزي 5 بر يک مقابل اوساسونا وارد اين مسابقه مي‌شود. شاگردان تيتو ويلانووا، در غياب سرمربي خود وارد سانتياگو برنابئو خواهند شد و اين در حالي است که با اختلاف 15 امتياز نسبت به شاگردان آقاي خاص در صدر جدول لاليگا قرار گرفته‌اند. جوردي رورا، دستيار سرمربي آبي‌اناري‌ها معتقد است که تيمش براي اين بازي بسيار آماده است؛ اما مدعي پيروزي نيست.

آبي‌ و اناري‌ها در 7 ديدار اخير خود 25 گل به ثمر رسانده‌اند و در خط حمله آمار بهتري را نسبت به رقيب مادريدي خود دارند.

نکته‌اي که در اين ميان قابل بحث است تعداد گل‌هاي ليونل مسي آقاي گل فعلي لاليگا است. مهاجم آرژانتيني که در آخرين بازي خود مقابل اوساسونا درخشش خيره‌کننده‌اي داشت و به تنهايي 4 گل را وارد دروازه ياران مسعود شجاعي کرد، در 7 ديدار اخير تيمش 9 گل به ثمر رسانده است.

بدون شک جدال دو تيم در دور رفت ال کلاسيکو باز هم بسيار جداب خواهد بود و با توجه به اينکه مهاجمان هر دو تيم در اوج آمادگي به سر مي‌برند بايد بدون شک باز هم شاهد دوئل و جنگ تمام عيار رونالدو و مسي سلاطين فوتبال جهان اين بار در جام پادشاهي اسپانيايي بود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ