اميرآبادي: سطح ليگ برتر ايران پايين نيست
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 13:55 | نویسنده : Amir

مدافع تيم فوتبال فولاد خوزستان در مورد انتقادات اخير که به کيفيت ليگ برتر مي‌شود، گفت: سطح ليگ برتر ايران پايين نيست.

مهدي امير آبادي در مورد ديدار فردا مقابل پرسپوليس در هفته بيست وچهارم ليگ برتر گفت: خدا را شکر شرايط تيم ما بسيار خوب است و بازيکنان تيم در آمادگي کامل به سر مي‌برند. در چند وقت اخير بسيار خوب کار کرديم و بازيکنان با رفاقت و صميمتي که داشتند توانسته‌اند فولاد را به رتبه‌هاي بالاي جدول برساند. آقاي فرکي و کادر فني در ايجاد اين صميميت در ميان بازيکنان نقش ويژه‌اي داشته‌اند و اميدوارم بتوانيم در ادامه نيز عملکرد خوبي ارائه کنيم.

وي در مورد اينکه فولاد 15 هفته‌ است شکست نخورده و فکر مي‌کنند آيا در مقابل پرسپوليس مي‌توانند اين رکورد را حفظ کنند اظهار داشت: از زماني که گل‌محمدي آمده پرسپوليس نتايج خوبي کسب کرده و توانسته رشد خوبي داشته باشد. ما به هيچ وجه به دنبال رکورد و روند خاصي نيستيم. مي‌خواهيم در هر مسابقه عملکرد خوبي داشته باشيم و امتيازات لازم را به دست بياوريم و به دنبال رکورد بودن تيم را از خيلي مسائل دور مي‌کند به همين خاطر ما در هر بازي به فکر کسب نتيجه در همان مسابقه هستيم.

امير آبادي در پاسخ به اين سوال که پرسپوليسي‌ها اين روزها اعتراض زيادي به داوري مي‌کنند و آيا نگران نيستند اين مسئله روي قضاوت داور بازي فردا تاثير بگذارد، عنوان کرد: داوران ما آنقدر فهميده هستند که تحت تاثير اين مسائل قرار نمي‌گيرند و اين اتفاق رخ نخواهد داد اگر چنين موضوعي به وقوع بپيوندد اين همان فوتبال ناپاکي مي‌شود که پرسپوليسي‌ها مي‌گويند که من معتقدم چنين نيست.

بازيکن فولاد خوزستان در مورد اينکه بعد از دربي 76 خيلي‌ها نسبت به کيفيت ليگ برتر انتقاد کردند گفت: سطح ليگ برتر فوتبال ايران پايين نيست اما متاسفانه به دنبال ادا درآوردن هستيم. آيا در فوتبال ايران تمامي زمين‌ها يک دست و حرفه‌اي هستند؟ ما بايد ابتدا اين مسائل را درست کنيم، تيم فجر يک بار در زمين معمولي بازي مي‌کند نمي‌تواند نتيجه بگيرد و سپس در چمن مصنوعي بازي‌هاي خود را برگزار کنند. شرايط آب و هوايي گيلان همانند اروپاست چرا ما نبايد آنجا يک زمين چمن مناسب داشته باشيم و بازي‌ها در چمن مصنوعي برگزار شود. ابتدا بايد اين مسائل را درست کنيم و سپس به دنبال انجام فوتبال زيبا باشيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ