فرکي: کار ساده‌اي برابر پرسپوليس نداريم
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 13:56 | نویسنده : Amir

سرمربي فولاد خوزستان گفت:‌ فرصت‌هايي که پرسپوليس در طول فصل از دست داد، باعث شد که به اينجا برسد.


حسين فرکي درباره ديدار اين هفته تيمش برابر پرسپوليس گفت: در بازي برگشت مهمان پرسپوليس هستيم و برابر تيمي بازي مي‌کنيم که اعتقاد دارم هميشه داراي اسم بزرگ و هواداران خوبي است. اين تيم موقعيت خوبي در کشور دارد. همچنين مقابل تيمي بازي مي‌کنيم که چه در گذشته و چه حال ملي‌پوشان زيادي را در خود جاي داده است. اميدوارم بازي قشنگي از کار دربيايد.
به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد: کار ساده‌اي برابر پرسپوليس نداريم اما بازيکنان ما اين شرايط را پيش از ين هم تجربه کرده‌اند. آنها در ورزشگاه آزادي، اهواز و اصفهان با تيم‌هاي بزرگي بازي کرده و پيروز شده‌اند. اميدوارم يک بار ديگر خاطره خوب پيروزي برابر يک تيم بزرگ را در آزادي کسب کنيم. بازيکنان و کادر فني پرسپوليس براي ما قابل احترام هستند و اين تيم پس از تغييراتي که داشته شرايط متفاوتي را تجربه مي‌کند. در پرسپوليس رفاقت و همدلي بيشتر شده و اين تيم 7 هفته است که رنگ باخت را نديده.
فرکي افزود: آمادگي کامل داريم که برابر پرسپوليس بازي زيبايي انجام دهيم و دوست داريم که تماشاگران از ديدن اين بازي لذت ببرند. همچنين دوست داريم نتيجه اين بازي به سود ما باشد و بتوانيم هر سه امتياز را بگيريم هرچند اگر موفق به اين کار نشديم ترجيح مي‌دهيم که حداقل، با امتياز تهران را ترک کنيم.
سرمربي تيم فوتبال فولاد در ادامه به جايگاه پرسپوليس در جدول رده‌بندي ليگ اشاره و خاطرنشان کرد: معتقدم که جايگاه پرسپوليس با توجه به آن‌چه درباره اين تيم گفتم جايي نيست که الان در آن حضور دارد اما به هر حال فوتبال با همين چيزها قشنگ مي‌شود. فرصت‌هايي که پرسپوليس در طول فصل از دست داد، باعث شد که به اينجا برسد.
فرکي همچنين با بيان اين‌که تيمش براي بازي با پرسپوليس محروم ندارد، گفت: يکي دو بازيکن ما مصدوم هستند که اگر اجازه دهيد اسامي آنها را بازگو نمي‌کنم چون ممکن است با تلاش پزشکان به بازي برسند.
وي همچنين درباره رکورد شکست‌ناپذيري تيمش پس از 15 هفته در ليگ برتر گفت: اين رکورد به تلاش بازيکنان مربوط مي‌شود و اين بازيکنان بودند که اين شرايط را به وجود آوردند و من همين جا از آن‌ها تشکر مي‌کنم اما بايد بدانيم که به دليل 15 هفته نباختن به ما امتياز نمي‌دهند ولي اين مسئله انگيزه ما را بالا نگه داشته است. اولويت ما اين است که در مقابل هر حريفي که قرار مي‌گيريم بازي باکيفيتي ارائه دهيم چون بازي کردن برابر همه تيم‌ها در نيم فصل دوم سخت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ