درباره صحنه پنالتي دربي کارشناسان قضاوت کنند
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, | 18:2 | نویسنده : Amir

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چون دربي را فراموش کرده‌ايم در مورد صحنه‌اي که پنالتي گرفته نشد بهتر است کارشناسان قضاوت کنند.

سيد جلال حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ابتدا در خصوص صحنه پنالتي که در دربي 76 بر روي او اتفاق افتاد و شب گذشته برنامه 90 آن را به تصوير کشيد، اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم ما دربي را بايد فراموش کنيم چون همه چيز تمام شده است.

وي افزود: اما شب گذشته برنامه 90 همه چيز را نشان داد، من در آن صحنه آماده برداشتن گام و زدن ضربه به توپ بودم که ناگهان از پشت سر يک نفر من را شارژ کرد و تعادلم را از دست دادم. نمي‌خواهم با توجه به احترامي که براي داوران قائلم درباره اين موضوع حرفي بزنم اما کارشناسان بهتر است نظرشان را در مورد ان صحنه علام کنند. دربي براي ما تمام شده است.

حسيني ادامه داد: ما بازي بسيار سختي را مقابل فولاد با انگيزه داريم، اين تيم 15 هفته است که رنگ باخت را نديده و در خطوط مختلف‌اش حتي در خط حمله بازيکنان بسيار خوب و حتي در سطح بهترين‌هاي ايران دارد، پس کار بسيار سختي‌ مقابل فولاد داريم و اميدوارم مقابل آنها دست پر زمين را ترک کنيم.

حسيني در پايان خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از بازي نسبتا خوبي که مقابل استقلال انجام داديم در حال حاضر در شرايط خوبي هستيم و اميدوارم مثل دقايق پاياني دربي 76 عملکرد خوبي را در برابر فولاد جوان و با انگيزه به نمايش بگذاريم.

ما در اين شرايط به دنبال اين هستيم تا با گرفتن يک نتيجه خوب مقابل حريف خوزستاني خودمان شرايطمان را در جدول سامان دهيم و به جمع بالانشين‌ها بپيونديم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ