دوستي‌مهر مدير فني تيم زير 15 سال شد
تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, | 12:50 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال زير 15 سال ايران درحالي با هدايت مصطفي قنبرپور در مسابقات مقدماتي قهرماني نوجوانان آسيا سال آينده شرکت مي‌کند که دوستي‌مهر به عنوان مدير فني اين تيم انتخاب شد.

بر اساس تصميم کميته جوانان فدراسيون فوتبال، مصطفي قنبرپور علاوه بر هدايت تيم زير 14 سال در مرحله مقدماتي مسابقات قهرماني زير 14 سال (نونهالان) آسيا که ارديبهشت‌ماه در مشهد برگزار مي‌شود، وظيفه هدايت تيم نوجوانان ايران در مرحله مقدماتي رقابتهاي انتخابي قهرماني نوجوانان آسيا را هم بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مهر ، قرار است وي همکاران خود را در اين تيم به زودي معرفي کند. تيم فوتبال زير 15 سال ايران که همان تيم نوجوانان است، يازده روز قبل از اعزام تيم زير 17 سال ايران به جام جهاني، بازي‌هاي خود را در مسابقات انتخابي قهرماني آسيا شروع خواهد کرد.

ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاييد اين خبر گفت: هماهنگي‌هاي لازم با علي دوستي‌مهر صورت گرفته و با توجه به تجربيات دوستي‌مهر در اين رده سني، وي به عنوان مدير فني بر عملکرد تيم نوجوانان کشورمان نظارت خواهد کرد.

وي خاطرنشان کرد: همچنان در حال مطالعه هستيم تا يک مربي خوب را براي تيم فوتبال جوانان انتخاب کنيم. سعي ما بر اين است مربي را انتخاب کنيم که تجربه ليگ برتري را داشته باشد و در رده‌هاي پايه هم کار کرده باشد.

سرپرست کميته جوانان فدراسيون فوتبال در مورد شايعات اخبر مبني بر مذاکره با عبدلله ويسي و يکي دو گزينه ديگر پاسخ داد: اين روزها گمانه‌زني‌هاي زيادي صورت مي‌گيرد ولي با هيچ کدام از اسامي که در رسانه‌ها آمده، گفتگويي نداشته‌ايم.

ماجدي در پاسخ به اين پرسش که چه زماني سرمربي تيم جوانان معرفي خواهد شد، گفت: خيلي علاقمند نيستيم تا مربي را انتخاب کنيم که از همان روز اول با کارشناسان و رسانه‌ها چالش داشته باشيم. بايد مربي را برگزينيم که تا سال 2015 هدايت اين تيم را بر عهده داشته باشد، براي همين وسواس زيادي براي اين انتخاب به خرج مي‌دهيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ