حاتمي: هزار تومان هم از استقلال نگرفته‌ام
تاريخ : چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, | 15:26 | نویسنده : Amir

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: از وقتي به استقلال آمده‌ام يک هزار توماني هم از باشگاه نگرفته‌ام.


فرزاد حاتمي در مورد بازي روز گذشته مقابل پيکان عنوان کرد: به دليل بارش باران شرايط خاصي در اين بازي پيش آمد اما تلاش خود را کرديم تا بتوانيم به 3 امتياز برسيم. البته دو تيم بازي رواني را به نمايش گذاشتند. شايد اگر باران نمي باريد مي توانستيم گل هاي بيشتري هم بزنيم.

وي در خصوص اينکه تصور مي شد پيکان با هدايت فيروز کريمي متحول تر شده بازي کند، گفت: او که نمي توانست در يک روز تحولي ايجاد کند و به قول خود فيروز کريمي نمي شد شق‌القمر کند.

اين بازيکن در خصوص اينکه در نيمه اول فروغ لازم را نداشت، گفت: وقتي در فاز هجومي چند بازيکن خوب نباشند تاثير خود را روي بقيه مي گذارد اما نيمه دوم پيکان بازتر شد و توانستيم دو گل ديگر بزنيم.

حاتمي در خصوص اينکه چه ميزان براي حضور در تيم ملي شانس دارد گفت: نمي دانم چه بگويم. هر بازيکني دوست دارد به تيم ملي دعوت شود. من هم اگر به تيم ملي دعوت شوم سعي مي کنم عملکرد خوبي داشته باشم تا نظر کي‌روش را جلب کنم.

وي در ارتباط با اينکه از شرايط خود در استقلال راضي است يا خير اظهار داشت: از شرايط فني راضي هستم اما از نظر مالي اذيت مي شوم. از وقتي به استقلال آمده ام يک هزار توماني نگرفته ام و به احترام و علاقه اي که به امير قلعه نويي داشتم به اين تيم آمدم و تاکنون هم حرفي نزده ام. اميدوارم مسئولاني که بايد به استقلال کمک کنند هر چه زودتر فکري به حال اين تيم کنند. بازيکني مثل کيانوش رحمتي يک سال و نيم است پولي نگرفته و اين اجحاف در حق چنين بازيکناني است.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ