اظهار‌ نظر گل‌محمدي درباره فهرست تيم‌ملي
تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 9:32 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ به تصميم کي‌روش احترام مي‌گذارم اما از دعوت نشدن سه بازيکن پرسپوليس متعجبم.

 يحيي گل‌محمدي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس پس از اعلام اسامي تيم ملي ايران اظهار داشت: محمد نوري، رضا حقيقي و کريم انصاري‌فرد بازيکناني هستند که لياقت حضور در تيم ملي را دارند. هرچند به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم ولي به شخصه از دعوت نشدن سه بازيکن پرسپوليس متعجبم.

وي افزود: نوري بهترين روزهاي فوتبالي خود را با پاس گل‌هاي زيبا و گل‌هاي حساسش پشت‌ سر مي‌گذارد، او به عنوان يک بازي‌ساز، اين روزها بهترين فرم خود را دارد.

گل‌محمدي ادامه داد: به طور يقين رضا حقيقي نيز بازيکني جوان و بسيار جنگنده است که مي‌توانست جزو بازيکنان ملي‌پوش باشد، اصلاً نوري و حقيقي جزو بهترين‌هاي دربي 76 بودند که جايشان در ليست ملي خالي است.

گل‌محمدي خاطرنشان کرد: با توجه به سن و سال حقيقي او مي‌توانست به تيم ملي کمک کند اما نظر نهايي را در اين باره کي‌روش مي‌دهد.

سرمربي پرسپوليس در حمايت از کريم انصاري‌فرد نيز گفت: به نظر من انصاري‌فرد بازيکني نيست که بتوان به خاطر گل نزدن در چند بازي به سادگي از کنار او گذشت. انصاري‌فرد بازيکن تاکتيکي است هرچند که من ايمان دارم اين بازيکنان حق خود را مي‌گيرند و به تيم ملي دعوت مي‌شوند.

وي افزود: اما واقعاً از دعوت غلامرضا رضايي که در هفته‌هاي اخير بسيار خوب ظاهر شد خوشحالم. بعد از آن مصدوميت بد در نيم‌فصل اول، رضايي در چند بازي اخير 3 گل براي پرسپوليس زد، 2 پاس گل داد و 2 پنالتي گرفت و 2 پنالتي هم بر روي او اعلام نشد. او در فرم ايده‌آلي است و برايش آرزوي موفقيت مي‌کنم.

وي در پايان گفت: در کل هيچ چيزي از ارزش‌هاي بازيکنان ما کم نمي‌شود و من به همه آنها افتخار مي‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ