صباي قم 36 ميليون ريال جريمه شد
تاريخ : پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, | 13:23 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال صباي قم به پرداخت جريمه نقدي سنگين به خاطر رفتار تماشاگرانش و تاخير در ورود به زمين مسابقه از سوي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال محکوم شد.

در حالي که ديدار تيم‌هاي فوتبال صباي قم و پرسپوليس تهران از هفته چهارم از دور برگشت بازي‌هاي دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور روز بيست و چهارم دي ماه در قم برگزار شد، اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش فارس،در ديداري که قضاوت آن را عليرضا فغاني بر عهده داشت و البته دو پنالتي صد در صد به سود صباي قم گرفته نشد و پرسپوليسي‌ها با يحيي گل محمدي در يکي از مهمترين بازي‌هاي خارج از خانه خود از شکست گريختند، صباي قم با جريمه انضباطي رو به رو شد.

اين بازي که در حضور بيش از 10 هزار تماشاگر مشتاق فوتبال در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار شد، البته قبل و پس از بازي حواشي جالب توجهي داشت که يکي از اين حواشي به زعم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مستلزم جريمه انضباطي براي صباي قم دانسته شد.

در حالي که کاروان تيم فوتبال پرسپوليس تهران يک روز زودتر از برگزاري اين بازي به شهر مقدس قم سفر کرده بود و براي ديدار هفته بيست و يکم ليگ برتر در قم آماده مي‌شد، عده اي از تماشاگران با حضور و تجمع در مقابل هتل پرسپوليس گويا مزاحت‌هايي براي سرمربي جوان سرخپوشان به وجود آوردند.

يحيي گل محمدي سرمربي سابق صباي قم و فعلي تيم پرسپوليس تهران به دنبال اين اتفاقات و شلوغي مقابل هتل تيمش در قم، از حضور در کنفرانس خبري پيش از بازي در باشگاه صباي قم سرباز زد و دليل اين مهم را مزاحمت تماشاگران قمي عنوان کرد.

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال نيز بر اساس گزارش ناظر بازي و اتفاقاتي که بر اين اساس رخ داده بود، راي خود را اعلام کرد و تيم فوتبال صباي قم را به پرداخت جريمه نقدي 30 ميليون ريالي به اين دليل جريمه کرد.

البته کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با استناد به گزارش ناظر مسابقه صباي قم و پرسپوليس تهران در هفته چهارم از دور برگشت بازي‌هاي دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور، صباي قم را به دليل تاخير دو دقيقه‌اي در ورود به زمين مسابقه با پرسپوليس مبلغ شش ميليون ريال جريمه کرد و بدين ترتيب در حالي که اين کميته به يحيي گل محمدي سرمربي پرسپوليس تنها به يک تذکر شفاهي بسنده کرد، صباي قم را در مجموع 36 ميليون ريال جريمه کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ