گزارش تمرين تيم ملي فوتبال
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 17:2 | نویسنده : Amir

هافبک تيم ملي به دليل تکل خشن روي هادي عقيلي از وي عذرخواهي کرد.


به گزارش فارس، تمرين تيم ملي از ساعت 11 در آکادمي تيم ملي فوتبال ايران آغاز شد و در حالي که حسين ماهيني به دليل فوت پدربزرگش، مسعود شجاعي، رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه به دليل حضور در تيم‌هاي اروپايي در تمرين امروز غايب هستند.

*کارلوس ‌کي‌روش در ابتداي تمرين چند دقيقه‌اي براي بازيکنان صحبت کرد و سپس بازيکنان زير نظر مربي بدنساز بدن‌ خود را گرم کردند.

* مهرداد پولادي، سيد جلال حسيني، غلامرضا رضايي، يعقوب کريمي، آرش افشين و يعقوب کريمي جدا از بازيکنان و زير نظر مارکار آقاجانيان تمرين کردند. اين 5 نفر روز چهارشنبه در ليگ برتر به ميدان رفته بودند و به همين دليل کي‌روش آنها را از ساير بازيکنان جدا کرد.

* رحمان احمدي، شهاب گردان و عليرضا حقيقي نيز زير نظر گاسپار مربي بدنساز تمرين مي‌کردند.

* بعد از 20 دقيقه گرم کردن بدن‌ها کي‌روش بازيکنان را به دو گروه تقسيم کرد و آنها در يک نيمه از زمين به فوتبال دستگرمي پرداختند.

* خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي استقبال خوبي از اولين تمرين تيم ملي انجام دادند.

* بارش باران در اواسط تمرين آغاز شد.

* 5 بازيکنان فولاد و پرسپوليس در فوتبال دستگرمي نيز حضور نداشتند و زير نظر آغاجانيان تمرين کردند.

* بازيکنان تيم ملي در دو گروه نارنجي و سبز فوتبال دستگرمي انجام دادند که در تيم نارنجي اين نفرات حضور داشتند. رحمان احمدي (شهاب گردان)، هادي عقيلي، پژمان منتظري، احسان حاج‌صفي، فرزاد حاتمي، اميد ابراهيمي،‌ مجتبي جباري، مهرداد اولادي و در تيم سبز نيز عليرضا حقيقي، محمد نصرتي، جواد نکونام، خسرو حيدري، پژمان نوري، آندرانيک تيموريان، سيد جلال رافخايي و محمدرضا خلعتبري.

* کي‌روش در اين بخش بازي را زير نظر گرفته بود و تذکرات تاکتيکي و فني به بازيکنان مي‌داد.

* هواي تهران بسيار پاک و تميز است و تمرين تيم ملي در هواي پاک برگزار شد.

* 4 فوريه (16 بهمن) شجاعي، قوچان‌نژاد و دژاگه به اردوي تيم ملي اضافه مي‌شوند.

* حسيني مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال در تمرين حضور داشت و به سؤالات خبرنگاران در مورد بازيکنان پاسخ مي‌داد.

* فوتبال دست گرمي قوانين خاصي داشت و بازيکنان نبايد بيش از دو ضربه به توپ ضربه مي‌زدند.

* بازي در دو نيمه مختلف و در دو زمين متفاوت برگزار شد اما نفرات همان ترکيب سابق قبل بود. در نيمه اول بازيکنان نبايد گلزني مي‌کردند و فقط بايد توپ را تک ضرب پاس مي‌دادند در نيمه دوم که بازيکنان حق گلزني داشتند بازي يک بر يک مساوي شد. مهرداد اولادي براي نارنجي و محمدرضا خلعتبري براي تيم سبز گلزني کردند.

*در جريان بازي دستگرمي آندو تيموريان روي پاي هادي عقيلي تکل خشني رفت که باعث شد اين بازيکن با مصدوميت جزيي روبرو شود. البته مدافع تيم ملي نسبت به اين تکل تيموريان اعتراض کرد و در نهايت تيموريان از عقيلي عذرخواهي کرد.

* کي‌روش به هيچ از يک از بازيکنان تيم ملي امروز اجازه مصاحبه با خبرنگاران را نداد. البته خبرنگاران تلويزيوني از اينکه امروز نتوانستند مصاحبه بگيرند ناراحت بودند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ