نيمار: مجاني سانتوس را ترک نخواهم کرد
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, | 20:38 | نویسنده : Amir

ستاره برزيلي باشگاه سانتوس در صحبت هايي اعلام کرده که نمي خواهد با ترک سانتوس، سران اين باشگاه را دست خالي بگذارد و به صورت مجاني اين باشگاه را ترک کند.

نيمار ستاره برزيلي باشگاه سانتوس اعلام کرده که زماني که قراردادش با اين تيم در سال 2014 به اتمام رسيد، اين تيم را به صورت مجاني ترک نخواهد کرد.

اين درحالي است که اين روزها صحبت هاي زيادي در مورد جدايي نيمار از تيم کنوني اش به گوش مي رسد و تيم هايي مثل بارسلونا، بايرن مونيخ و رئال مادريد براي جذب او ابراز تمايل کرده اند.

اين درحالي است که اين ستاره 20 ساله هميشه گفته که هروقت که زمان مناسبش فرا برسد، سانتوس را ترک خواهدکردو حالا هم اعلام کرده که با تمديد قرارداد کنوني اش با سانتوس،اين اطمينان را حاصل خواهد کرد که به صورت مجاني از اين تيم جدا نمي شود. نيمار به خبرنگاران گفت:« به خاطر تمام کارهايي که باشگاه سانتوس براي من و خانواده ام انجام داده، اصلا در فکر ترک باشگاه به صورت مجاني و به عنوان بازيکن آزاد نيستم. البته اين يک اتفاق خيلي دور است و زمان زيادي داريم تا دراين باره صحبت کنيم. در ابتدا من بايد تلاش کنم تا چندين جام با سانتوس کسب کنم و بعد در اين باره صحبت خواهم کرد.نمي دانم که آيا به عنوان بازيکن ازاد جدا خواهم شد يا نه. اين بستگي به سران باشگاه دارد و اگر آنها مرا به عنوان بازيکن آزاد به تيم ديگري بسپارند يا نه.»

دراين ميان، واگنر ريبه يرو، مدير برنامه هاي نيمار در صحبت هايي اعلام کرد که سانتوس قطعا مبلغي از انتقال نيمار را دريافت خواهد کرد:« خانواده نيمار خيلي به سانتوس مديون هستم. تيمي که اورا مبدل به يک بازيکن بزرگ نمود و او را به شهرتي جهاني رساند. قطعا در پايان قرارداد نيمار با سانتوس ما بهترين راه را براي او برخواهيم گزيد که آيا نيمار در برزيل بماند و يا به اروپا برود تا سانتوس بتواند از اين انتقال نيز بهره اي ببرد.»



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ