بالوتلي: حضورم در ميلان مثل رويا است
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 12:34 | نویسنده : Amir

مهاجم جديد ميلان گفت: برلوسکوني از اينکه به من سيب فاسد گفته بود، عذرخواهي کرد.


به نقل از فارس، ماريو بالوتلي مهاجم جنجالي و سابق من‌سيتي در پنجره نقل و انتقالات زمستاني با قراردادي به ارزش 21 ميليون يورو به ميلان پيوست تا در اين تيم به ادامه فعاليت بپردازد.

مهاجم 22 ساله و ملي‌پوش ايتاليايي از پيوستن به ميلان خوشحال است.

وي در اين‌باره افزود: اين يک افتخار است که در ميلان حضور دارم. هميشه مي‌خواستم براي روسونري به ميدان بروم. مي‌خواهم به عنوان يک بازيکن مهم براي ميلان شناخته شوم.

بالوتلي ادامه داد: حضورم در اين‌جا مثل رويا است. برلوسکوني از اينکه به من سيب فاسد گفته بود عذرخواهي کرد البته من در اين‌باره چيزي نشنيده بودم!.

بالوتلي خاطرنشان کرد: به هر حال من در ميلان حضور دارم و براي موفقيت تيم تلاش خواهم کرد. مي‌خواهم مدت طولاني در سن‌سيرو باشم و براي ميلان بازي کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ