فوتبال ملي بدون جام جهاني مي‌ميرد
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 12:36 | نویسنده : Amir

کارشناس فوتبال مي‌گويد فضاي جديدي پيرامون تيم ملي به وجود آمده که همه مي‌خواهند به سرمربي‌اش اعتراض کنند.

بيژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، ابتدا درباره نفرات دعوت شده به تيم ملي از سوي کارلوس کي‌روش، بيان کرد: بازيهاي تيم ملي حساس شده و کادر فني هم اين حساسيت را درک کرده است. مطمئنا بازيکنان دعوت شده هم بر اساس نيازها و تفکرات فني کي‌روش انتخاب و دعوت شده‌اند. مطمئنا اين بازيکنان، آماده‌هاي ليگ هستند و من نمي‌خواهم درباره نفرات دعوت شده صحبت زيادي انجام دهم چون ما بايد به نظر سرمربي تيم ملي احترام بگذاريم.

وي همچنين با اشاره به اعتراض‌هايي که اخيرا برخي از مربيان به تصميمات کي‌روش مي‌کنند، افزود: در حال حاضر شرايطي پيرامون تيم ملي به وجود آمده که هر کس به هر نحوي مي‌خواهد اعتراض کند. صحبت‌هايي مي‌شود که به هيچ وجه در شرايط کنوني به صلاح نيست. به اعتقادم همه بايد به گونه‌اي اظهار نظر کنيم که به فوتبال ملي صدمه وارد نشود. مطمئنا اعتراض به کي‌روش، به ضرر تيم ملي است اما انتقاد با اعتراض متفاوت است. من از مربيان، مديران، فدراسيون و حتي خود کي‌روش مي‌خواهم که به نفع منافع تيم ملي صحبت کنند.

اين کارشناس فوتبال همچنين به برخي تصميم‌هاي سرمربي تيم ملي انتقاد کرد و گفت: کي‌روش بعضي مواقع بايد هوشيارانه‌تر عمل کند. او تجربه بالايي دارد و بايد اين تجربه‌اش را به کار بگيرد. به عنوان مثال در ماجراي خداحافظي رحمتي حاشيه‌هاي زيادي ايجاد شد. کاري که رحمتي انجام داد به هيچ وجه حرفه‌اي نبود. به هر حال او يک دروازه بان حرفه‌اي است و اين کارش دور از ذهن بود. ورزشکاران در اين سطح بايد از مشاوران قوي و باهوش استفاده کنند.

وي ادامه داد: کي‌روش در واکنش به تصميم رحمتي سريع عمل کرد و کارش دور از انتظار بود. به هر حال تيم ملي سه بازي فوق العاده حساس را پيش‌رو دارد که ما بايد در هر سه بازي موفق باشيم.

ذوالفقارنسب در پايان عنوان کرد: کادر فني تيم ملي ديگر بايد هسته اصلي تيم را شناخته باشد و روي بازيکنان اصلي تمرکز کند. ايران مشکلات فني زيادي دارد و آخرين بازي برابر ازبکستان بايد به دفعات بازبيني شود. واقعا حيف است که اين تيم به جام جهاني نرود. هزينه‌هاي زيادي براي اين تيم شده و امکانات لازم فراهم بوده است. اميدوارم حمايت‌ها همچنان ادامه داشته باشد چون فوتبال ملي بدون جام جهاني زنده نخواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ