هر آنچه در برنامه ديشب 90 گذشت
تاريخ : سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, | 13:29 | نویسنده : Amir

برنامه 90 شب گذشته به مانند هميشه جالب و محور اصلي آن، پيرامون بازيهاي جام حذفي، حاشيه هاي کادر فني پرسپوليس ، بازگشت مجيدي به استقلال بود.


برنامه شب گذشته 90 از ساعت 10 و 45 دقيقه آغاز شد اين برنامه، همچون دوشنبه شب‌هاي هر هفته، از شبکه 3 پخش شد و در ادامه به بازيهاي غرب آسيا پرداخته شد.

به گزارش «تابناک»، سپس بازيهاي انجام شده جام حذفي  به تصوير کشيده شد. و بازيهاي جام حذفي مورد نقد و بررسي قرار گرفت .
کنايه فردوسي پور به مهاجمان پرسپوليس
عادل  فردوسي پور در شروع برنامه اش به مهاجمان پرسپوليس تيکه انداخت و گفت خلعتبري بر خلاف مهاجمان پرسپوليس درازکش هم گل مي زنه!
 در برنامه ديشب نود عادل فردوسي پور صحنه گل زني محمد رضا خلعتبري در بازي سپاهان و فولاد را به تصوير کشيد.در اين بازي مهاجم سپاهان در حالي که در محوطه 18 قدم سرنگون شده بود،به راهش ادامه داد و در حالت خوابيده توپ را وارد دروازه فولادي ها کرد.اين در حالي است که فردوسي پور در زمان پخش اين صحنه با تيکه انداختن به مهاجمان پرسپوليس گفت:«فرق خلعتبري با مهاجمان پرسپوليس اين است که او خوابيده هم گل مي زند!
مهمانان حضوري برنامه 90
بختيار رحماني بازيکن فولاد و خداداد افشاريان مهمانان حضوري برنامه 90 بودند .
محاکمه رويانيان  توسط فردوسي پور ؟
محمد رويانيان که روي خط برنامه 90 رفته بود تا بگويد فدراسيون با عقب انداختن بازي اين تيم در جام حذفي به آنها آوانس نداده است به تله عادل فردوسي پور افتاد و حسابي سئوال پيچ شد. رويانيان که تاکيد داشت بهروان تلفن هاي شان را جواب نمي دهد ، تاکيد داشت آنها نامه زدند و مي خواستند بازي هاي شان بعد از نيم فصل باشد چون در تمام اردوهاي ملي 8 يارشان را نداشتند و اين 20 روز ، 20 روزهاي دوري بازيکنان شان از تمرينات دليل باخت هاي متوالي اين تيم در نيم فصل اول بوده پس حق داشتند تا در جام حذفي ، کمي استراحت بيشتري داشته باشند اما مورد قبول قرار نگرفته است.
 مجري 90 بلافاصله به دلايلي که رويانيان آورد اضافه کرد که آنها از بند پرسپوليس بودن هم استفاده کرده اند. رويانيان بعد از اين شروع کرد به گلايه از همه ناسازگاري هاي فوتبال با پرسپوليس و اظهار داشت:  کجا شرايط به نفع ماست. سال قبل که ما را آقاي عزيز محمدي از جام حذفي حذف کرد . اين هم که حال و روزمان است و وضع مربي مان و ...
محمد رويانيان در گفت و گو با مجري برنامه تلويزيوني 90 در خصوص آخرين وضعيت مانوئل ژوزه در اين تيم گفت: اين مربي قبول کرده بخشي از مبلغ قرارداد خود را نگيرد اما درخواست ما اين است که فقط 50 درصد پولش را بگيرد. فعلا در اين خصوص توافق نهايي حاصل نشده است.
وي در خصوص اين که چرا از واژه دبه کردن براي پرداخت قرارداد ژوزه استفاده کرده است، گفت: اين هم از صداقت من است که اين حرف را زده ام. دليلش هم اين است که اين پول حق وي نيست چرا که عملکرد خوبي نداشته است.
فردوسي پور در ادامه به سراغ قصه سرمربي پرسوليس رفت. وي تاکيد داشت که پول مانوئل بايد پرداخت شود . اينکه چرا قرارداد او با پرسپوليس در سازمان ليگ به مبلغ 480 ميليون ثبت شده است. رويانيان اصرار داشت اين موضوع را نمي داند اما مبلغ قرارداد مانوئل خيلي بيشتر از اين خرف هاست. او رقم 480 ميليوني را دروغ محض خواند. عادل تاکيد داشت اگر مانوئل کنار گذاشته شده ، بايد پولش را بدهند که رويانيان تاکيد داشت که با ژوژه در حال توافق هستيم .
هر پيشکسوتي را گذاشتم مخالفت مي کردند!
سپس بحث بر سر سفرهاي رويانيان و شعاري بودن کارهاي او مطرح شد. اينکه چرا شيريني همه سمت هاي مربوط به پيشکسوتان را مي گيرد و .. که رويانيان در اين باره گفت: من هر پيشکسوتي را گذاشتم ، خودشان يک بحثي راه انداختند که مجبور شدم  آدم خودم را بگذارم اينجا. به هر حال انشالله اگر زنده باشم سعي مي کنم اين مشکل را هم حل کنم
رويانيان در پايان اين بازي به عادل گفت:« کاش هر کس را روي خط برنامه ات مي آمد مثل من محاکمه مي کردي. اين طوري فوتبال پاک مي شد.
برگزاري بازي استقلال و گهر در دورود
 در بخشي ديگر از برنامه ارتباط تلفني با غلامرضا بهروان برقرار شد و وي در مورد ورزشگاه برگزاري ديدار تيم هاي استقلال و گهر صحبت کرد.
وي عنوان کرد در صورتيکه ورزشگاه درود آماده ميزباني شود مشکلي براي برگزاري اين ديدار در لرستان نداريم.
رضا آيت اله زاده مدير عامل باشگاه درود نيز روي خط آمد و عنوان کرد که تلاش مي کند بازي در درود برگزار شود و از مسئولان استان خواست براي استاندارد سازي ورزشگاه تلاش کنند.
در ادامه معاون سياسي و امنيتي استان لرستان روي خط آمد و گفت : به احتمال زياد اين بازي در شهر دورود برگزار مي شود .
مجيدي: حجازي اسطوره قلعه نويي و همه استقلالي ها است
 فرهاد مجيدي بامداد سه شنبه پس از توافق با مديرعامل باشگاه استقلال براي بازگشت به جمع آبي پوشان در جمع خبرنگاران افزود: قرارداد من با باشگاه استقلال 18 ماهه است.
وي ادامه داد: کاپيتاني تيم استقلال افتخار بزرگي است و نمي گويم برايم مهم نيست اما موفقيت استقلال بيش از هر چيز ديگر برايم اهميت دارد.
وي با بيان اينکه تفاوتي ندارد که چه کسي کاپيتان استقلال باشد، اضافه کرد: زماني که کاپيتان آبي پوشان بودم بازوبند را به اسماعيل شريفات دادم در آن زمان جوانترين بازيکن استقلال بود.
مجيدي خاطر نشان کرد: قصد دارم با پيراهن تيم استقلال از فوتبال به عنوان بازيکن خداحافظي و در دوره هاي مربيگري شرکت کنم. 
نتيجه پرسش  پاسخ نظرسنجي 90
پرسش نظرسنجي 90 اين بود که بر‌ترين سرمربي نيم فصل کدام مربي است؟ 1 ـ احمد زاده 2 ـ اوليويرا 3 ـ دايي 4 ـ فرکي 5 ـ قلعه نوعي 6 ـ کرانچار ، که در پايان نزديک 39 درصد به قلعه نوعي راي دادند و حدود 34 درصد دايي را انتخاب کردند و مابقي به ساير گزينه ها راي دادند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ