شايعات فوتبال انگليس
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 13:24 | نویسنده : Amir

مهاجم سابق تيم‌هاي آرسنال، رئال مادريد و ليورپول که اکنون به تيم يوونتوس ملحق شده، احتمال دارد تابستان آينده به ليگ برتر برگردد.


به گزارش فارس، مهلت يک ماهه نقل و انتقالات ميان فصل(پنجره زمستاني) شامگاه پنج‌شنبه گذشته پس از يک ماه به پايان رسيد. تيم‌هاي انگليسي در اين مدت توانستند نقاط ضعف خود را با جذب برخي نفرات جديد برطرف کنند.

با وجود اتمام اين مهلت، اما همچنان بازار شايعات که بيشتر حول و حوش مساله نقل و انتقالات بوده، در ليگ برتر داغ و شنيدني است.

از جمله گفته مي شود نيکولا آنلکا که به تيم يوونتوس پيوسته ، تابستان به ليگ برتر بازخواهد گشت و در تيمي از اين ليگ مجددا مشغول به کار خواهد شد.

مهم‌ترين شايعات چند روز گذشته فوتبال انگليسي‌ها به اين شرح است:

*سوارز، گزينه جانشيني بالوتلي

پس از ترک منچسترسيتي توسط ماريو بالوتلي و انتقالش به تيم آ.ث‌ميلان ايتاليا که هفته گذشته انجام گرفت، بنظر مي‌رسد تلاش‌هاي پنهان براي جذب جانشين وي نزد «آبي‌هاي آسماني» آغاز شده است. در اين ارتباط روزنامه سان نوشته گزينه روبرتو مانچيني براي اين منظور «لوئيس سوارز» مهاجم ملي‌پوش اروگوئه‌اي ليورپولي‌ها است.

از اين رو احتمال داده شده گلزن بحث‌انگيز اهل آمريکاي جنوبي که همچون بالوتلي، پرحاشيه است، تابستان آينده پيراهن تيم دوم شهر منچستر را به تن کند.

*بازگشت احتمالي آنلکا،‌ نيکولا شايد در تاتنهام يا من‌سيتي

اگر فصل آينده ديديد نيکولا آنلکا، مهاجم 33 ساله سابق تيم ملي فرانسه به ليگ جزيره بازگشته و بازيکن تيمي انگليسي است، تعجب نکنيد!

گلزن پرحاشيه که سال 2012 را در تيم چيني شانگهاي شن هوا سپري کرد، در آخرين ساعات نقل و انتقالات ميان فصل با عقد قراردادي تا پايان فصل جاري به تيم يوونتوس تورين ايتاليا پيوست.

در مورد او برخي روزنامه‌ها همانند ديلي استار نوشتند گزينه جدي فصل‌ آينده تيم تاتنهام هاتسپرز است. اما اين احتمال نيز وجود دارد در منچسترسيتي بازي کند.

آنلکا قبلا در انگليس براي من‌سيتي در سال‌هاي 2002 تا 2005 بازي کرده است. در ليگ برتر او همچنين سابقه فعاليت براي آرسنال، ليورپول، بولتون و چلسي را دارد.

*شايعه دلخوري هواداران آرسنال از رفتن بکام

پنج‌شنبه گذشته روز مهمي براي ديويد بکام، کاپيتان اسبق تيم ملي انگليس بود. وي که از روز دوشنبه گذشته در تمرينات آرسنالي‌ها شرکت کرده بود و هدفش از اين حضور را تنها حفظ آمادگي و نه عقد قرارداد با «توپچي‌ها» عنوان کرده بود، در حرکتي غير منتظره پيشنهاد تيم فرانسوي پاري‌سن‌ژرمن را پذيرفت.

به اين ترتيب پس از 4 روز هافبک 37 ساله از تمرينات لندني‌ها خارج شد و همين امر گويا باعث دلخوري برخي از هواداران تيم ليگ برتري شد.

براساس آنچه برخي از رسانه‌ها مثل ديلي ميل نوشتند، گروهي از هواداران آرسنال از آرسن ونگر خرده گرفته‌اند چرا با اين بازيکن قرارداد نبسته است. به باور اين عده در صورتي که بازيکن سابق سه شير (تيم ملي انگليس) در لندن مي‌ماند و بازيکن رسمي تيم مي‌شد، همانند سن‌ژرمن، از دستمزدش صرفنظر مي کرد و حضورش مي‌توانست براي تيم تحت امر ونگر موثر باشد.

*حيرت فرگي از انتقال بکام به سن‌ژرمن

انتقال بکام در کنار دلخوري که براي هواداران آرسنال ايجاد کرد، باعث تعجب برخي از کارشناسان هم شده است. در اين ارتباط گزارش شد يکي از کساني که از اين انتقال «دقيقه 90» تعجب کرد، سرآلکس فرگوسن، مسئول فني منچستريونايتد و اولين مربي بکام درفوتبال حرفه‌آي بوده است.

«فرگي» در محفلي گويا اظهار داشته با وجودي که احتمال مي داد شاگرد سابقش جذب تيمي غير انگليسي شود، اما از اين انتخاب شگفت‌زده شده است.

*هانري باز هم در آرسنال!

شايعه مهم شنيده شده ديگر احتمال حضور مجدد تيري هانري، مهاجم فرانسوي اسبق آرسنال در اين تيم شهر لندن است.

البته وي قصدي براي بازي کردن ندارد. بلکه با خريداري بخشي از سهام باشگاه گويا مي‌خواهد به تيمي که به مدت 8 سال برايش بازي کرده، بازگردد.

در اين زمينه روزنامه ايووينيگ استاندارد نوشت هانري که اکنون در تيم ردبولز آمريکا بازي مي کند، يکي از وکلاي خود را مامور کرده راهي براي خريد بخشي از سهام باشگاه لندني بيابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ