شکست تحقيرآميز خانگي رم برابر کالياري
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 14:31 | نویسنده : Amir

رم در بازي آغازين هفته‌ 23 سري A متحمل شکستي تحقيرآميز برابر کالياري شد.

هفته‌ 23 سري A با انجام يک ديدار آغاز شد که در آن رم متحمل شکست تحقيرآميزي شد و با نتيجه‌ 4 بر 2 برابر کالياري تن به شکست داد.

به گزارش ايسنا،در اين ديدار که در ورزشگاه المپيک رم برگزار شد، بازيکنان مهمان شروعي توفاني داشتند و در دقيقه 3 توسط "راديا نائينگ‌گولان" به گل رسيدند. شاگردان زدنيک زمان در دقيقه 35 گل تساوي را توسط فرانچسکو توتي به ثمر رساندند تا نيمه اول با تساوي به پايان رسد. با شروع نيمه دوم بازيکنان کالياري همچون نيمه اول بازي را بهتر آغاز کرده و در همان دقيقه ابتدايي با گل به خودي "مائورو گويکوئچئا" پيش افتادند. کالياري با وجود اين گل زود هنگام به حملات خود ادامه داد و دو بار ديگر در دقيقه‌هاي 53 و 71 به ترتيب توسط سائو و فرانچسکو پيزانو به گل رسيدند. رم که چيزي را براي از دست‌دادن نداشت، به بازي هجومي روي آورد اما تنها توانست يک بار ديگر در دقيقه سوم وقت‌هاي تلف‌شده توسط مارکوئينيو به گل برسد.

بازي‌هاي اين هفته‌ امشب (شنبه) با انجام دو ديدار پيگيري مي‌شود که در مهم‌ترين آنها ناپولي، تيم دوم جدول در ورزشگاه خانگي خود از کاتانيا پذيرايي مي‌کند.

ساير ديدارهاي اين هفته‌ يکشنبه برگزار مي‌شود.

در جدول يوونتوس با 49 امتياز صدرنشين است. تيم‌هاي ناپولي و لاتزيو به ترتيب با 46 و 43 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ