آنلکا: يوونتوس مي‌تواند قهرمان اروپا شود
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 14:33 | نویسنده : Amir

مهاجم جديد يوونتوس عنوان کرد، اين تيم توانايي قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را دارد.


نيکولا آنلکا که به صورت قرضي و تا انتهاي فصل به يوونتوس پيوسته است، گفت: اطمينان دارم با توجه به بازيکنان و کادر فني توانايي کسب ليگ قهرمانان اروپا را داريم.

به گزارش ايسنا،آنلکا که در چين عملکرد خوبي نداشت، ادامه داد: براي قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا همه تلاش خودمان را خواهيم کرد اما بايد در نظر داشت که ليگ قهرمانان اروپا رقابت سختي است. از ابتداي مسابقات تا انتها مشخص نيست چه تيمي مي‌تواند قهرمان شود.

مهاجم فرانسوي سابق ليورپول و چلسي ادامه داد: از اين که به يک باشگاه بزرگ پيوسته‌ام، خوشحالم. قبل از آمدن به يوونتوس با ليليان تورام و ديويد تزرگه که قبلا در اين تيم بازي کرده بودند، مشورت کردم. آنها به من گفتند، يوونتوس مثل يک خانواده است و براي پيوستن به اين تيم درنگ نکن.

آنلکا در پايان گفت: وقتي براي اولين بار به رختکن تيم رفتم، با استقبال خوبي روبه‌رو شدم. در واقع بازيکنان يووه همگي من را شگفت‌زده کردند. اميدوارم اين فصل با يوونتوس بتوانيم قهرمان ليگ قهرمانان و ايتاليا شويم. با يوونتوس آرزوهاي بزرگي دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ