جعفري: اوليويرا به تيم ملي معترض نيست
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 14:35 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: اوليويرا به تيم ملي معترض نيست و خبر بازگشت نصرتي از اردوي تيم ملي به تبريز شايعه است.

محمدحسين جعفري در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد وضعيت مالي باشگاه تراکتورسازي عنوان کرد: اکنون پول و دلار نداريم که به بازيکنان و مربيان خارجي خود بدهيم و فقط بايد دعا کنيم که پول برسد. اوليويرا سرمربي تيم هم تا به حال صبوري کرده و ما هم فقط مي توانيم بگوييم که درست مي شود. اين وضعيت ادامه داشته باشد براي فصل بعدي استفاده از خارجي ها کار مشکلي است.

وي در خصوص اشکالات ورزشگاه يادگار امام براي بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا به خصوص عدم آنتن‌دهي موبايل در ورزشگاه تصريح کرد: ستاد آسيايي ما تمامي موارد مربوط به اين مسابقات را بررسي کرده و يکي از موارد آنتن دهي موبايل است و قرار شده مخابرات اين مورد را پيگيري کند. مسير ورود و خروج تماشاگران هم مشخص است. مسير ورود که از يک جا است ولي براي بازگشت از همه مسيرها مي توانند بروند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي ادامه داد: در ورزشگاه 4 پارکينگ در نظر گرفته شده اما هواداران از همه اين پارکينگ ها استفاده نمي کنند و به همين دليل براي برگشت کمي شلوغ مي شود.

جعفري در پاسخ به اين سؤال که چه مشکلي در حال حاضر گريبان تراکتورسازي را گرفته است، گفت: مشکل ما گردن درد از مسائل مالي است. اکنون تراکتورسازي فراتر از يک کارخانه است و اميال و آرزوهاي آنهايي است که در آذربايجان زندگي مي کنند. همه در قبال اين تيم مسئوليت دارند اما مشکلات مالي در تيم سايه انداخته است. کمک رساني به موقع نمي شود و يا فقط در حد همان قول باقي مي ماند.

مديرعامل تراکتورسازي در خصوص شايعه مطرح شده در تبريز مبني اينکه اوليويرا در اعتراض به تيم ملي خواسته تا بازيکن ملي پوشش به تبريز بازگردد، گفت: اين خبر همان شايعه است. تازه من معترض بودم که چرا فقط از تيم ما يک بازيکن به اردوي تيم ملي دعوت شده است. در اين تيم بازيکنان خوب ديگري هم بودند که مي توانستند ملي پوش شوند.

جعفري در خصوص برنامه ريزي سازمان ليگ هم گفت: با اين موضوع که بازي ها بايد هر 4 روز يک بار برگزار شود مشکل داريم. اين طوري مجبور هستيم يک تيم خسته را راهي ليگ قهرمانان آسيا کنيم. اين مسئله ما را اذيت مي کند و از سازمان ليگ مي خواهيم در اين برنامه ريزي تجديد نظر کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ