تاييد درگيري مسي و کارانکا از سوي کايخون
تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 22:3 | نویسنده : Amir

مهاجم جوان رئال‌مادريد درگيري لفظي ليونل مسي با کارانکا را تاييد کرد.


به گزارش ايسنا، رسانه‌هاي اسپانيايي پس از بازي رئال‌مادريد - بارسلونا در دور رفت نيمه‌نهايي جام حذفي اسپانيا که با تساوي يک بر يک به پايان رسيد، از درگيري لفظي ليونل مسي با آيتور کارانکا، دستيار ژوزه مورينيو خبر دادند. خوزه کايخون، مهاجم رئال‌مادريد درگيري ستاره آرژانتيني بارسا با کارانکا را تاييد کرد و از بي‌احترامي مسي به دستيار مورينيو خبر داد.

کايخون که گل بارسلونا روي اشتباه مسلم او رقم خورد، گفت: "ديدم چه اتفاقي افتاد؛ چرا که پشت سر کارانکا بودم. نشنيدم مسي لفظ "احمق" را به کار برد اما شنيدم که به کارانکا گفت: "تو عروسکي در دستان مورينيو هستي."

دني آلوس، مدافع برزيلي بارسلونا نيز پس از بازي چهارشنبه شب از شعارهاي نژادپرستانه در سانتياگوبرنابئو خبر داده بود. کايخون در واکنش به سخنان آلوس گفت: "رئال‌مادريد بيش از هر تيمي در معرض شعارهاي نژادپرستانه قرار مي‌گيرد. متاسفانه اين عمل زشت در اسپانيا و ديگر کشورها رخ مي‌دهد و کنترلش هم سخت است. اين واقعا شرم‌آور است. مي‌دانم که تلاش‌هايي براي از بين بردن اين عادت زشت صورت مي‌گيرد با اين حال شاهد ريشه‌کن شدن آن نيستم. 10 سالي است که در اسپانيا زندگي مي‌کنم و از همان روز اول با چنين شعارهايي مواجه شدم."

اين مهاجم جوان از عملکرد تيمش در نخستين ال کلاسيکو 2013 ابراز رضايت کرد و گفت: "واقعا بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و رسانه‌ها هم اين موضوع را تاييد کردند. تلاش زيادي در اين ديدار داشتيم و همه چيز طبق روال پيش رفت. هر چه در توان داشتيم، رو کرديم و معتقدم که مي‌توانيم به فينال صعود کنيم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ