چلسي مذاکره با مورينيو را آغاز کرد
تاريخ : دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, | 13:9 | نویسنده : Amir

باشگاه چلسي مذاکره با خوزه مورينيو را آغاز کرد تا بداند آيا او در تابستان در دسترس خواهد بود و يا مايل است به استمفورد بريج بازگردد يا نه.


به گزارش ديلي ميل، البته مذاکرات در اين مرحله بيشتر جنبه محک زدن دارد ولي رومن آبراموويچ علاقه مند شده است سرمربي رئال مادريد را به لندن بازگرداند.

احتمال اين که مورينيو رئال مادريد را ترک کند هر روز افزايش مي يابد. در تازه ترين اين تيم در رقابت هاي لاليگا با يک گل مغلوب گرانادا شد و از بارسلوناي صدرنشين 15 امتياز عقب افتاد.

وضعيت چلسي هم در ليگ برتر با هدايت رافا بنيتز چندان مطلوب نيست و همه اين شرايط مالک روس باشگاه را وسوسه کرده که موفق ترين سرمربي تاريخ اين باشگاه را بار ديگر به خدمت بگيرد.

آبي پوشان لندني در آخرين ديدار خود با دو گل دير هنگام و با نتيجه دو بر سه مغلوب نيوکاسل شدند ولي کماکان در رده سوم جدول ليگ برتر هستند.

مشخص نيست که عواطف و احساسات تا چه حد مي تواند مورينيو را به بازگشت به اين تيم لندني ترغيب کند بويژه آن که مي داند بايد تحت فشار و نفوذ مالک روس باشگاه کار کند.

از سپتامبر 2007 که او استمفورد بريج را ترک کرد نفوذ سرمربيان اين تيم براي جذب بازيکن تحليل رفته و هميشه کانون بحث بوده است.

البته رابطه آبراموويچ و مورينيو از آن زمان تاکنون گرم تر شده است ولي هنوز هم باورکردني نيست که مالک باشگاه به او اجازه تام براي بازي سازي تيم را بدهد. آبراموويچ زماني که احساس کرد مورينيو بيش از حد قدرت گرفته او را برکنار کرد.

گزينه ديگري که در مورد مورينيو مطرح مي شود ، باشگاه پاري سن ژرمن در فرانسه است ولي برخي منابع در ايتاليا گفته اند کارلوآنچلوتي حداقل يک فصل ديگر در سمت خود به عنوان سرمربي اين تيم خواهد ماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ