رؤياي قهرماني براي من‌سيتي بسر نيامده است
تاريخ : دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, | 13:17 | نویسنده : Amir

به نظر سرمربي منچسترسيتي تساوي با ليورپول و 9 امتياز فاصله با همشهري‌هاي صدرنشين به منزله پايان روياي قهرماني مجدد در ليگ برتر نيست.


روبرتو مانچيني شب گذشته تلاش زيادي کرد در جدال هفته بيست و پنجم ليگ برتر با ليورپول «آبي‌هاي آسماني» را به پيروزي برساند، اما در نهايت شاگردانش به تساوي 2 بر 2 با آنفيلدي‌ها رضايت دادند.

به گزارش فارس، مربي ايتاليايي که فصل گذشته طعم قهرماني ليگ برتر را در آخرين دقايق فصل مزه کرد، اظهار داشت:‌ به هيچ‌وجه پس از اين تساوي بخت ما براي کسب قهرماني مجدد ليگ از بين نرفته است.

دو سال قبل چلسي 9 امتياز کمتر از تيم اول ليگ داشت؛ اما وقتي 2 بازي قبل از اتمام فصل‌، به اولدترافورد رفت، فقط 2 امتياز کمتر داشت. براي آبي‌پوشان تنها 2 بازي باقيمانده بود و با کسب نتيجه مطلوب، بخت قهرماني براي‌شان دوباره زنده شد.

او ادامه داد: تصور نمي‌کنم فصل براي ما بدون عنوان قهرماني پايان رسيده باشد؛ اما در فوتبال هر اتفاقي ممکن است روي دهد. ما 15 بازي تا پايان فصل داريم، اما منچستريونايتد علاوه بر ليگ برتر، در ليگ قهرمانان و جام حذفي نيز مجبور به حضور است که همين موضوع فصل را براي‌شان طولاني خواهد کرد.

مانچيني افزود: فکر مي‌کنم به قدر کافي فرصت هست تا مجددا به وضعيت خود سامان دهيم. براي ما دربي در اولدترافورد در تاريخ 6 آوريل بسيار حائز‌ اهميت است. اميدوارم تا آن موقع حداکثر 2 يا 3 امتياز کمتر داشته باشيم تا فرصت جبران براي پيشي‌گرفتن مهيا شود.

او تصريح کرد: اکنون منچسترسيتي مثل ماه‌هاي گذشته پرنوسان بازي نمي‌کند؛ اما وضعيت تيم رو به رشد است و ما از اين بابت خوشحاليم.

تيم تحت رهبري وي اکنون با 53 امتياز پس از منچستريونايتد (62 امتياز) در رده دوم جدول است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ