بررسي بازي‌هاي مرحله يک‌هشتم جام‌حذفي
تاريخ : چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, | 13:52 | نویسنده : Amir

هفت ديدار مرحله يک هشتم جام حذفي روزهاي پنج‌شنبه و جمعه برگزار مي‌شود و در حساس‌ترين بازي استقلال مدافع عنوان قهرماني مهمان تيم گهر دورود است.

مرحله يک هشتم جام حذفي در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه اين هفته در شهرهاي مختلف برگزار مي‌شود. روز جمعه فقط يک بازي برگزار خواهد شد و استقلال در شهرستان دورود لرستان به مصاف تيم گهر مي‌رود. نگاهي به اين 7 ديدار مي‌اندازيم.
نفت آبادان - راه‌آهن؛ دايي در برزيل
نتيجه ديدار دو تيم در تهران در نيم‌فصل اول ليگ به سود راه‌آهن به پايان رسيد. در آن بازي کاسيميرو سرمربي تيم نفت معتقد بود که داور با راه‌آهن مهربان تر بوده است. اکنون نفت ميزبان راه‌آهن است. راه‌آهني که اکنون در رده پنجم ليگ برتر است و نفت آبادان هفدهم است. نبرد دو تيم پنجم و هفدهم جدول ليگ در جام حذفي تماشايي خواهد بود زيرا جام حذفي پر از شگفتي است و اگر نفت بتواند راه‌آهن را شکست بدهد اولين شگفتي مرحله يک هشتم را خلق کرده است. دايي در برزيل ايران کار دشواري دارد.
فجرسپاسي - سايپا شمال؛ شگفتي‌سازان

تيم فجر که خودش شگفتي‌ساز نيم‌فصل اول بود دوست ندارد در جام حذفي اسير شگفتي شود و بعيد است بازيکنان فجر تيم سايپا شمال را دست‌کم بگيرند. البته انگيزه بازيکنان اين تيم جوياي نام بيشتر از بازيکنان فجرسپاسي است.

شهرداري ياسوج - ذوب‌آهن؛ غول‌کش به دنبال دومين قرباني

شهرداري ياسوج در جام حذفي قاتل تيم‌هاي ليگ برتري است، فصل گذشته نيز اين تيم 4 تيم ليگ برتري را حذف کرد و در اين فصل هم با پيروزي 4 بر يک برابر مس کرمان کارش را در جام حذفي شروع کرده است. ذوب‌آهن هم که در مرحله يک هشتم به سختي توانست از سد تيم ملي حفاري اهواز بربيايد در ياسوج کار سختي در پيش دارد. شايد در اين بازي اگر تيم ليگ برتري ذوب‌‌آهن برابر تيم دسته اولي شهرداري ياسوج پيروز شود شگفتي محسوب شود.
ابومسلم - صباي قم؛ کار سخت مرفاوي در مشهد

ابومسلم در ديداري جنجالي توانست پيکان را شکست بدهد. بازيکنان و مربيان پيکان مي‌گويند توپ جمع‌کن‌هاي مشهدي در اين ديدار وقت تلف کردند تا ابومسلم پيروز شود. صباي قم نيز در مشهد کار سختي برابر تيم دسته اولي ابومسلم دارد. اگر ابومسلم بتواند صباي قم را هم شکست بدهد و به جمع 8 تيم برتر جام برسد برايش موفقيت بزرگي محسوب مي‌شود. ولي صمد مرفاوي دوست ندارد با صبا يک ناکام بزرگ لقب بگيرد.
مس رفسنجان - سپاهان؛ زردپوشان قهرمان در کوير

سپاهان قهرمان نيم‌فصل اول و پرافتخارترين تيم ليگ در رفسنجان بايد مقابل تيم دسته اولي بازي کند و بزرگي حريف انگيزه زيادي به بازيکنان مس رفسنجان مي‌دهد که با تمام توان برابر سپاهان بازي کنند و اگر جوانان رفسنجان بتوانند سپاهان را شکست بدهند يکي از بزرگ‌ترين شگفتي‌هاي جام حذفي خلق شده است.

داماش گيلان - تراکتورسازي؛ تراکتور روي چمن مصنوعي

داماش در ليگ برتر در تبريز از تراکتورسازي شکست نخورد و آن بازي با نتيجه تساوي 2 بر 2 تمام شد. اين مرتبه در جام حذفي تراکتورسازي در رشت بايد به ميدان برود. کار تراکتورسازي در روي چمن مصنوعي ورزشگاه عضدي سخت است شايد تراکتورسازي هم مثل استقلال در رشت زمين‌گير شود.

گهر دورود - استقلال؛ قهرمان در سرزمين دلاوران!

ميزباني گهر در شهرستان دورود باعث اعتراض شديد استقلالي‌ها شد و امير قلعه‌نويي و دوستانش انجام اين بازي در ورزشگاه تختي شهرستان دورود را عقلاني! نمي‌دانند آن هم در حالي که تمام مسئولان استاني و شهري با انجام اين بازي در شهرستان دورود موافقت کرده‌اند. از نظر فني استقلال و گهر به هيچ عنوان قابل قياس نيستند. گهر آخرين تيم جدول در نيم‌فصل اول ليگ برتر است و استقلال تيم دوم جدول است. گهر ضعيف‌ترين خط حمله ليگ را با 11 گل زده دارد و استقلال قوي‌ترين دفاع ليگ را در اختيار دارد. بنابراين روي کاغذ بدبين‌ترين هوادار استقلال هم نمي‌تواند تصور کند استقلال از گهر شکست بخورد. حتي اگر سرمربي گهر محمد مايلي کهن باشد.

مايلي کهن در روزي که سرمربي اين تيم شد مقابل استقلال قرار گرفت، البته در آن بازي مايلي کهن از روي سکوها بازي را نظاره کرد و اکنون روي نيمکت مي‌نشيند. اين بازي بزرگ مرحله يک هشتم جام حذفي در ورزشگاه کوچک 1800 نفري برگزار مي‌شود و بعيد است استقلال در آن ورزشگاه حامي و طرفداري داشته باشد. گهر هرچه ندارد تماشاگر و هوادار دو آتشه زياد دارد و همين تماشاگران پرشور مي‌توانند عرصه را بر استقلال تنگ کنند و آبي‌ها که مدافع عنوان قهرماني هستند دوست ندارند در سرزمين دلاوران لرستان اسير شگفتي شوند و در مرحله يک هشتم با جام حذفي وداع کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ