منچسترسيتي براي خريد رونالدو دست به کار شد
تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 12:18 | نویسنده : Amir

روزنامه‌ انگليسي "مترو" از شروع گفت‌وگوي سران منچسترسيتي براي جذب کريستيانو رونالدو نوشت.


هر چند مدت زيادي به شروع فصل جابه‌جايي تابستاني بازيکنان باقي‌ مانده است و تيم‌هاي اروپايي در کوران رقابت‌هاي داخلي و قاره‌اي هستند اما شايعه انتقال ستاره‌ها در بعضي از رسانه‌ها شروع شده است.

به نوشته روزنامه‌ "مترو"ي انگليس، باشگاه منچسترسيتي که مالکيت آن را شيخ‌نشينان متمول اماراتي در دست دارند، کريستيانو رونالدو، ستاره رئال‌مادريد را اولويت خود در فصل جابه‌جايي تابستاني قرار داده است و قصد دارد، اين مهاجم پرتغالي را به هر قيمتي خريداري کند.

اين روزنامه‌ انگليسي نوشت: رونالدو اولويت نخست منچسترسيتي در فصل جابه‌جايي است و سران باشگاه گفت‌وگوهاي خود را با مدير برنامه‌هاي رونالدو شروع کرده‌اند. منچسترسيتي تمايل زيادي براي جذب ستاره اول خط حمله رئال‌مادريد دارد. اگر سران اين باشگاه نتوانند با رونالدو به توافق برسند، سراغ فالکائو، مهاجم کلمبيايي آتلتيکو مادريد خواهند رفت.

رئال‌مادريد در فصل جاري ليگا نمايش ضعيفي داشته است و يکي از بدترين فصل‌هاي خود را پشت سر مي‌گذارد. نتايج ضعيف رئال باعث شده است تا رونالدو همچون ژوزه مورينيو فشار را به شدت احساس کند. او چندي پيش از شرايط موجود در سانتياگو برنابئو ابراز ناراحتي کرده بود.

رئال‌ در هفته‌ 22 ليگا با گل به خودي رونالدو برابر گرانادا تن به شکست داد تا اختلاف امتيازي اين تيم با بارسلوناي صدرنشين به 16 امتياز افزايش يابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ