سپاهان را باتمام سپاهيانش شکست مي‌دهيم
تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 12:33 | نویسنده : Amir

مهاجم تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شکست دادن سپاهان در اصفهان دور از دسترس نبوده و براي دستيابي به اين نتيجه تمام تلاش خود را به کار مي‌بنديم.


روح‌الله عرب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: من و مهاجمان تيم در بازي مقابل گهر دورود مقصر بوده و به خاطر کسب نکردن سه امتياز اين ديدار از مردم آبادان عذرخواهي مي‌کنم.

وي در همين خصوص اضافه کرد: تماشاگران آباداني در روز بازي برابر گهر دورود از تيم حمايت کرده و شايسته تقدير هستند.

مهاجم تيم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: به هواداران تيم فوتبال نفت آبادان اين اطمينان را مي‌دهم که دل تمام بازيکنان مجموعه هنوز هم با تيم بوده و تا لحظه آخر دست از تلاش برنمي‌داريم.

وي با اشاره به بازي بعدي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات ليگ برتر فوتبال کشور خاطرنشان کرد: بدون ترديد بازي در برابر تيمي که همواره مدعي قهرماني بوده و است آسان نيست.

عرب تصريح کرد: در بازي جام حذفي با بازيکنان غير اصلي خود تنها مغلوب بدشانسي شده و مي‌توانستيم سپاهان را در اصفهان شکست بدهيم.

وي در پايان اضافه کرد: شکست دادن سپاهان در اصفهان دور از دسترس نبوده و براي دستيابي به اين نتيجه تمام تلاش خود را به کار مي‌بنديم.

تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بيست و چهارم مسابقات ليگ برتر کشور در خانه در برابر گهر دورود با نتيجه صفر بر صفر متوقف شد.

نماينده آبادان در ليگ برتر در ادامه همين مسابقات روز جمعه هفته جاري در اصفهان به مصاف سپاهان مي‌رود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ