هر آنچه در برنامه ديشب 90 گذشت
تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 12:44 | نویسنده : Amir

محور اصلي برنامه ديشب 90، پيرامون بازي‌هاي هفته بيستم و چهارم ليگ بر‌تر فوتبال و نيز بازي ايران و و لبنان اختصاص داشت .

برنامه شب گذشته 90 از ساعت ده و چهل دقيقه آغاز شد؛ اين برنامه، مثل روال گذشته دوشنبه شب‌ از شبکه 3 پخش شد و در ادامه به بررسي بازي‌هاي هفته بيستم و چهارم ليگ بر‌تر پرداخت و در ادامه به بازي ايران و لبنان اختصاص داشت . ضمن اينکه دربي گيلان که به برتري 3 بر يک ملوان انجاميد نيز جزو آيتم هاي ويژه اي بود که در اين برنامه به ان پرداخته شد.

به گزارش تابناک، پخش برنامه‌ي «نود» با اجراي عادل فردوسي‌پور مانند بيشتر اوقات جالب بود ، در اين برنامه بازي‌هاي هفته بيستم و چهارم ليگ بر‌تر و مصاحبه مربيان تيمها پخش شد .

بخش نخست برنامه 90 با مصاحبه کارلوس کروش آغاز شد ، وي که ميهمان ويژه برنامه اين هفته 90 بود و در خصوص آخرين وضعيت تيم ملي در آستانه بازي برابر لبنان گفت: خوشبختانه بازيکن مصدوم نداريم و همه نفرات آماده هستند تا حدي که خط زدن بازيکنان بسيار برايم سخت است. ما لبنان را شکست مي دهيم و اگر تماشاگران به ورزشگاه بيايند پشيمان نخواهند شد.

دو بازيکن بزرگ را به فوتبال ايران آوردم!

در ادامه سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با اشاره به اينکه دو بازيکن بزرگ (رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه) را با تلاش فراوان براي بازي در تيم ملي ايران آورده است، گفت: رحمان احمدي دروازه بان اصلي ما در ديدارهاي پيش رو خواهد بود.

کروش در اين برنامه گفت: حتما برنده بازي با لبنان مي شويم. قطعا هيچ مسابقه اي مثل مسابقه قبلش نيست. اين بازي براي ما اهميت ويژه اي دارد. اين يک شروع مجدد است براي ما و هميشه بازي هاي اول اهميت بيشتري دارند.» کارلوس در اين گفت و گو تاکيد کرد به دليل خستگي به 3 بازيکن لژيونرش يعني دژاگه ، شجاعي و قوچان نژاد در تمرينات فشار نمي آورد اما اين 3 براي بازي چهارشنبه حتما آماده خواهند بود. او از بازيکنانش براي کيفيت وروحيه بالاي شان هم تشکر کرد و اصرار داشت نتيجه بازي اخر ايران با لبنان باعث شده بازيکنان انگيزه بيشتري داشته باشند.

وي درباره انتقادات از عملکردش هم گفت: اين طبيعي است. در ايران و همه جاي دنيا وقتي تيمي نتيجه نگيرد از مربي اش انتقاد مي کنند. ما بايد شنونده اين انتقادها باشيم و سعي کنيم با عملکرد درست مان ، توقعات را برطرف کنيم.

کي روش در پاسخ به اينکه اشتباهات داوري در بازي رفت با ازبکستان به کمک تيم ملي آمده بود هم گفت:« داور در زمين هست که عدالت را اجرا کند نه اينکه لطفش باعث برد ما شود يا تيم حريف. من در ازاي اين 30 سال حضور در فوتبال حرفه اي هنوز درک نکردم که چطور براي بازي ما با کره از سنگاپور داوري را مي گذارند که حتي ليگ حرفه اي هم ندارد و براي مثال براي بازي آينده ما با لبنان از ژاپن صاحب فوتبال داور مي آورند. درحالي که بازي ما با کره مهمترين بازي آن روز مقدماتي جام جهاني بود.

وي در ادامه اظهار داشت : من فرصتي را براي دعوت از جوانان از دست ندادم . خيلي از بازيکنان مثل انصاري فرد يا حقيقي و ... را من دعوت کردم به تيم ملي. ولي اين قضيه فرق مي کند وقتي در بازي هاي انتخابي جام جهاني هستي چون براي 3 امتياز مهم مي جنگي نمي تواني با بازيکنان کم تجربه ، ريسک کني. من بايد از بهترين ها استفاده کنم. بازيکناني که شانس ما را بالا مي برند نه بازيکني که نياز به تجربه دارد.

در مورد رحمتي هم کروش گفت: نمي خواهم بيش از اين صحبت کنم چراکه اين تصميم خصوصي گرفته شد و من در آن نقشي نداشته ام که حالا بخواهم نظر بدهم. به عنوان سرمربي وظيفه ام اين است تا به بازيکناني که مي خواهند در خدمت تيم ملي باشند اعتماد کنم.

يکي ديگر از بخش هاي اين برنامه پخش مراسم پاياني جام پيشکسوتان يادواره يونس شکوري بود که طي آن در ديدار فينال که بين تيم هاي پرسپوليس و ستاره ورزش برگزار شد و منجر به پيروزي سرخپوشان شد، بازيکنان تيم ستاره ورزش نسبت به قضاوت اين ديدار به شدت اعتراض داشتند و درگيري هايي نيز بوجود آمد.

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال يکي از مهمانان ويژه مراسم اختتاميه جام يونس شکوري بود که مورد سوال خبرنگار نود قرار گرفت. او در مورد اينکه چرا در يکي از عکس هايي که با يک هوادار استقلالي گرفته بود عدد چهار را نشان داده بود از اينکه اين عدد کري استقلالي ها براي پرسپوليسي هاست اظهار بي اطلاعي و تاکيد کرد که اگر يک پرسپوليسي هم بخواهد عدد شش را نشان دهد اين کار را خواهد کرد چرا که اصلا نمي داند مفهوم اين اعداد در فرهنگ هواداران چيست.

در بخش پاياني، پخش تصاوير رقابت هاي ليگ دسته اول و مشکلاتي که در ورزشگاه هاي اکباتان و آزادي براي خبرنگاران وجود دارد ديگر بخش هاي اين برنامه بود. مشکلات ورزشگاه آزادي که با بارش باران شکل و شمايل جديدي به خود گرفته است نگراني ها براي آينده اين ورزشگاه را بيشتر از قبل کرده است. جايگاه خبرنگاران و سالن کنفرانس هنگام بارش باران پر از آب شده بود!

پرسش و پاسخ نظرسنجي

پرسش نظرسنجي 90 اين بود که در بازي ايران و و لبنان کدام تيم برنده است که، در پايان اکثريت مردم حدود 85 درصد به برد تيم ملي ايران راي دادند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ