نشست اتحاديه فوتبال برگزارشد
تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 14:28 | نویسنده : Amir

نشست اتحاديه باشگاه‌هاي فوتبال ايران با غيبت سرخابي‌ها و 5 باشگاه ديگر برگزار شد.

نشست اتحاديه باشگاه‌هاي فوتبال ايران براي تدوين نظام جامع باشگاه‌داري صبح امروز (سه‌شنبه) در دفتر اتحاديه برگزار شد و نمايندگان يازده باشگاه ليگ برتري نظرات و پيشنهادهاي خود را درباره اين نظام مطرح کردند. در اين نشست که کفاشيان، تاج و عزيز محمدي هم حضور داشتند، نمايندگان باشگاه پرسپوليس، استقلال، داماش گيلان غايب بودند.

رييس فدراسيون فوتبال در اين نشست درباره نظام جامع باشگاه‌داري کشور گفت: اگر اين نظام تدوين شود، کار خيلي خوبي انجام شده است. فقط بايد بحث فوتبال را از آن جدا و کاري کنيم که حق پخش و خدمات ديگري را که فوتبال به جامعه مي‌دهد، در دست خودمان بگيريم. مثلا مجلس با تصويب قانون در اختيار نگذاشتن بودجه براي ورزش عملا کار ما را سخت کرد و شرايطي را به وجود آورد که باشگاه‌هايي مثل ذوب‌آهن، نفت، سپاهان، فولاد و ... بودجه‌اي نگرفتند و از آن طرف هم کاري نکردند که باشگاه‌هاي خصوصي بتوانند رشد کنند. بايد ماده‌ واحده‌اي را براي اين کار به وجود آورده و بر اساس همان پيش برويم. شما مي‌دانيد که خدماتي که در فوتبال به جامعه ارائه مي‌شود، مثل هيچ‌ کجا نيست. مثلا بيشتر برنامه‌هاي پربيننده تلويزيون برنامه‌هاي ورزشي و به ويژه فوتبالي هستند.

به گزارش ايسنا، در ادامه اين نشست عزيز محمدي هم با تاکيد بر همين موضوع گفت: همان‌طور که کفاشيان گفت، در حال حاضر بيشترين خدمات و نشاط و شادي را ورزش و فوتبال به جامعه مي‌دهد اما کمترين بودجه به آنها تعلق مي‌گيرد. در حال حاضر حق پخش بازي‌هاي ليگ حداقل بايد 150 ميليارد تومان باشد و بايد تلاش کنيم که حق فوتبال را بگيريم.

در حالي که نشست رو به پايان بود، درودگر مديرعامل ملوان با اشاره به غيبت دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در اين نشست گفت: دو باشگاهي که ماشاءالله هيچ وقت در اين نشست‌ها حضور ندارند، الان بالاترين بدهي را دارند و از شما خواهش مي‌کنم که تا زماني که بدهي‌هاي اين دو باشگاه صفر نشده، هيچ پرداختي به آنها نداشته باشيد.

تاج هم در اين نشست گفت: به بانک مرکزي نامه نوشته‌ايم تا براي باشگاه‌هاي ليگ ارز مرجع بگيريم تا مشکلات‌شان در پرداخت پول به بازيکنان و مربيان خارجي حل شود.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ