اینیستا : بارسا با مسی بهتر است و مسی با بارسلونا
تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, | 14:40 | نویسنده : Amir

هافبک بارسلونا معتقد است که بازی در کنار ستاره آرژانتینی به او اجازه درخشش بیشتری می‌دهد.

 اینیستا : بارسا با مسی بهتر است و مسی با بارسلونا

آندرس اینیستا تأکید کرد: بازی با لیونل مسی به پیشرفت من کمک می‌کند و بازی در بارسلونا نیز به بهتر شدن مسی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: بارسا با مسی بهتر است و مسی با بارسلونا. فوتبال یک ورزش تیمی است که گروه اجازه شکوفایی بهتر استعدادها را به بازیکنان می‌دهد. من در کنار لیونل بهتر هستم و او در کنار تیم. من باید افتخاراتم را با او قسمت کنم؛

 او به هیچ وجه رقیب من نیست.

 

هافبک بارسلونا قهرمانی در اروپا را بهترین لحظه خود در سال 2012 عنوان کرد.

 

وی در این سال همچنین به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌‌ها انتخاب شد.

 

هافبک بارسا در این باره گفت: من بیش از هر چیز دیگری احساس خوبی دارم که عالی بازی می‌کنم و از اینکه هر روز می‌توانم پیشرفت کنم، خوشحالم.

 

اینیستا اضافه کرد: ما همیشه با بارسلونا باید برای رسیدن به هرچیزی بجنگیم؛ این کار را انجام داده‌ایم و در سال‌های قبل افتخارات زیادی نیز به دست آورده‌ایم. امسال هم بار دیگر برای رسیدن به هر عنوان می‌‌جنگیم.

 

هافبک کاتالان‌ها خاطرنشان کرد: رویا و آروزی من خداحافظی با فوتبال در باشگاهی است که در سن 12 سالگی به آن ملحق شدم.

 

وی ادامه داد: در بهترین جایگاهی هستم که می‌توانستم باشم. همچنین می‌توانم بگویم که عملکرد من نشان می‌دهد که چه پیشرفتی کرده‌ام. روزی که احساس کنم 100 درصد توانم را برای باشگاه نگذاشته‌ام، به باشگاه دروغ نمی‌گویم و این منطقی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ