فالکائو باز هم بهترين بازيکن جهان شد
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 13:7 | نویسنده : Amir

فالکائوي برزيلي با انتخاب سايت فوتسال پلنت به عنوان بهترين بازيکن سال 2012 فوتسال جهان انتخاب شد. اين در حالي است که محمد کشاورز کمترين امتياز را در اين نظرسنجي به دست آورد.


در آخرين روز از معرفي بهترين‌هاي فوتسال جهان از سوي سايت فوتسال پلنت امروز بهترين بازيکن معرفي شد. بر اين اساس فالکائوي برزيلي با کسب 226 امتياز براي پنجمين بار عنوان بهترين بازيکن را از آن خود کرد. محمد کشاورز تنها 9 امتياز را به دست آورد و در بين 10 بازيکن برتر جهان در رده آخر قرار گرفت. همچنين نتو از برزيل، کيکه از اسپانيا و ريکاردينيو از پرتغال به ترتيب در رده‌هاي دوم تا چهارم قرار گرفتند.

به گزارش ايسنا،همچنين سايت فوتسال پلنت روزهاي گذشته نيز ساير عناوين را معرفي کرده بود که باشگاه بارسلونا به عنوان بهترين باشگاه انتخاب شد و گيتي‌پسند اصفهان در اين نظرسنجي در رده هفتم قرار گرفت.

همچنين برزيل به عنوان بهترين تيم ملي و کارمونا به عنوان بهترين مربي باشگاهي، ورانسيو لوپز به عنوان بهترين مربي تيم ملي، ‌الک به عنوان بهترين بازيکن جوان، گوتيرز از اسپانيا به عنوان بهترين داور، مامارلا از ايتاليا به عنوان بهترين دروازه‌بان و وانسا از برزيل به عنوان بهترين بازيکن زن انتخاب شده بودند.

همچنين عليرضا افضل در بخش بهترين مربيان باشگاهي جهان در رده نهم قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ