دايي صدر را از قلعه‌نويي مي‌گيرد؟
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 13:13 | نویسنده : Amir

در ادامه هفته بيست و پنجم ليگ برتر 4ديدار روز جمعه برگزار مي‌شود که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها استقلال به مصاف راه‌آهن مي‌رود.

 به نقل از خبرگزاري فارس، هفته بيست و پنجم ليگ برتر روز جمعه با انجام 4 ديدار در روز جمعه ادامه پيدا مي‌کند. در اين روز دو تيم اول و دوم جدول؛ استقلال و تراکتورسازي مقابل حريفان‌شان به فاصله 90 دقيقه از يکديگر به ميدان مي‌روند. بنابراين احتمال دارد صدر جدول به مدت 90 دقيقه دست به دست شود.

نگاهي به 4 بازي روز جمعه مي‌اندازيم؛

تراکتورسازي - ملوان انزلي؛ سرخپوشان تبريزي به صدر برمي‌گردند؟

تراکتورسازي هفته گذشته برابر صباي قم بدون گل متوقف شد و به همين دليل دوست ندارد باز هم فاصله‌اش با استقلال در صدر جدول زياد شود. قرمزپوشان تبريزي مي‌خواهند هر طور شده در خانه سه امتياز را از ملوان بگيرند تا براي 90 دقيقه هم که شده به صدر جدول بروند. ملوان انزلي هم بعد از چند هفته ناکامي دربي گيلان را 3 بر يک برد تا در رده هفتم باقي ‌بماند. جمعه تمام استقلالي‌ها دوست دارند ملوان از سرخپوشان تبريزي امتياز بگيرد تا خيالشان در صدر راحت‌تر شود و حتي براي 90 دقيقه هم صدر جدول را به تراکتورسازي تبريز ندهند.

فولاد - ذوب‌آهن؛ نيمي از فصل بدون شکست؟

شکست‌ناپذير لقب اين روزها‌ي تيم فولاد خوزستان است، تيمي که در 16 ديدار متوالي باختي نداشته است. آخرين باخت شاگردان حسين فرکي مربي با اخلاق و علم‌گراي فوتبال ايران در هفته هشتم مقابل ذوب‌آهن در اصفهان بود. فولاد بعد از آن باخت در اصفهان به يکباره تبديل به تيمي کامل و هماهنگ شد که تا امروز باختي نداشته است.

اگر فولاد روز جمعه به ذوب‌آهن نبازد رکورد حيرت‌انگيز نيم فصل (17 مسابقه) بدون شکست را در ليگ برتر به نام خود ثبت کرده است. اگر هم ذوب‌آهن که در خطر سقوط به دسته يک قرار دارد فولاد را شکست بدهد به بقا در ليگ برتر اميدوار مي‌شود. هرچند ذوب‌آهن در صورت برد هم از رده پانزدهم تکان نمي‌خورد اما شاگردان فرکي نمي‌خواهند در خانه رکورد شکست ناپذيري‌شان را از دست بدهند و دوباره مقابل ذوب‌آهن شکست بخورند. فولاد 4 امتياز کمتر از استقلال صدرنشين دارد و در صورت لغزش آبي‌پوشان تهراني مي‌تواند شانس قهرماني داشته باشد. بنابراين اين هدف از حفظ رکورد شکست‌ناپذيري انگيزه بيشتري به بازيکنان جوان فولاد مي‌دهد تا آنها با توان بيشتري در ميدان حضور پيدا کنند.

سپاهان - نفت آبادان؛ جدال مرگ و زندگي

سپاهان يکي از مدعيان قهرماني بازي سختي برابر آخرين تيم جدول دارد. نفت آبادان براي آنکه کورسو‌هاي اميدش را براي بقا حفظ کند بايد سپاهان را شکست بدهد. يک امتياز براي آباداني‌ها فايده‌اي ندارد. بنابراين هر دو تيم براي گرفتن سه امتياز با تمام توان بازي خواهند کرد البته نفت انتحاري‌ بازي خواهد کرد، اين بازي براي آنها ديدار مرگ و زندگي است. تيمي که البته مديرعاملش را هم روز گذشته تغيير داد. با اين حال مديريت جديد باشگاه هم بعيد است بتواند خط دفاع ضعيف نفت را با دادن وعده و روحيه درست کند، دفاعي که 40 گل خورده دارد سخت است که بتواند مقابل خط حمله قدرتمند سپاهان دوام بياورد اما فوتبال قابل پيش‌بيني نيست.

استقلال - راه‌آهن؛ دايي صدر را از آبي‌ها مي‌گيرد؟

استقلال از نظر فني مشکلي ندارد و يک تيم ايده‌آل به نظر مي‌رسد اما از نظر مالي شرايطش نامساعد است. با اين حال آبي‌پوشان تهراني دوست ندارند که صدرنشيني را در تهران و مقابل علي دايي از دست بدهند. به همين دليل هم از سازمان ليگ خواسته‌اند که زمان اين بازي را به تعويق بيندازد چون ملي‌پوشانش امروز (چهارشنبه) مقابل لبنان بازي مي‌کنند و خستگي آنها مي‌تواند بزرگ‌ترين مشکل قلعه‌نويي باشد.

راه‌آهن براي اينکه خود را از رده نهم به رتبه‌هاي بالاتر برساند مي‌خواهد از استقلال امتياز بگيرد. اگر علي دايي بتواند استقلال را شکست بدهد امکان صدرنشيني احتمالي تراکتورسازي را در صدر فراهم مي‌کند. نبرد علي دايي و امير قلعه‌نويي دو سرمربي ناکام و سابق تيم ملي که اکنون به ظاهر رابطه خوبي با يکديگر دارند ديدني است و حرف‌هاي اين دو مربي که در روزهاي گذشته بارها از يکديگر تعريف کرده‌اند هم بعد از بازي شنيدني است. استقلال اگر راه‌آهن را شکست بدهد با قطار دايي به قهرماني نزديک‌تر مي‌شود.

اولين ديدار هفته بيست و پنجم ليگ برتر روز يکشنبه در دورود بين دو تيم گهر و صبا برگزار شد که دو تيم به نتيجه تساوي يک بر يک رسيدند.

4ديدار پاياني هفته بيست و پنجم ليگ هم روز شنبه برگزار مي‌شود.

برنامه اين ديدارها به شرح زير است:

نفت تهران - پرسپوليس

داماش گيلان - فجرسپاسي

آلومينيوم هرمزگان - پيکان

سايپا - مس کرمان


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ