جدال تماشايي خروس هاو ژرمن ها در پاريس
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 13:14 | نویسنده : Amir

شاگردان يواخيم لوو به اميد کسب پيروزي پس از 26 سال در خاک فرانسه به ورزشگاه ستاد دو فرانس سفر خواهند کرد اما ميزبان در فرم بسيار خوبي قرار دارد.

ديديه دشام سرمربي تيم ملي فرانسه مجبور است بدون رافال واران مدافع جوان مياني رئال مادريد در اين بازي دوستانه تيمش را به ميدان بفرستد پس از آنکه اين مدافع فرانسوي در جريان الکلاسيکو هفته گذشته با مصدوميت جزئي روبرو شد هر چند که خوش درخشيد.

بنابراين در غياب او،يانگا ام بيوا مدافع نيوکاسل يونايتد جاي خالي او را در ترکيب پر خواهد کرد هر چند که کوشيلني مدافع آرسنال به احتمال فراوان در کنار محمد ساخو زوج خط قلب دفاعي را تشکيل خواهند داد.

به گزارش گل ، موسي سيسوخو ستاره نيوکاسل ظاهرا هفتمين حضور ملي خود را تجربه خواهد کرد در حالي که آلسارديني پس از عملکرد فوق العاده اي که در ليگ يک فرانسه داشته ممکن است براي اولين بار براي فرانسه از روي نيمکت ذخيره ها تيم ملي کشورش را همراهي کند.

اما در سوي ديگر آلمان ها در اين سفر کوتاه به پاريس با مشکل مصدوميت روبرو شده اند در حالي که تلاش آنها مي خواهند انتقام شکست 2-1 سال گذشته در برمن آلمان را از فرانسه بگيرند.

مرسل اشملزر،ماريو گوتزه و مارکو رئوس سه ستاره بوروسيا دورتموند همگي مصدوم و به اين بازي نمي رسند و حضور ايلکاي گاندوگان براي اين بازي دوستانه هنوز قطعي نيست.

در نتيجه يواخيم لو سرمربي تيم ملي آلمان براي حل اين مشکل در خط مياني تيمش لارس بندر را دعوت کرده، با توجه به اين موضوغ که باستين شواين اشتايگر با آسيب ديديگي جزئي خود دست و پنجه نرم مي کند.ميروسلاو کلوزه در جريان شکست 3-2 لاتزيو برابر جنوا در سري آ گريبانگير مصدوميت دو ماهه شد و در غياب او ماريو گومز در نوک خط حمله رهبري تيمش را بر عهده خواهد گرفت



فرانسه در ليست جدول رده بندي بهترين تيم هاي جهان از سوي فيفا پايين تر از تيم هايي چون مکزيک و ساحل عاج در رده هفدهم قرار گرفته است.

دو مصاف اخير فرانسه در مجموع رقابت ها با کسب يک پيروزي در پارما برابر ايتاليا،فيناليست يورو 2012 و تساوي 1-1 برابر اسپانيا قهرمان يورو 2012 همراه بوده.

آمار بازي هاي دوستانه فرانسه برابر آلمان 10 پيروزي،5 تساوي و شش شکست مي باشد هر چند که در مجموع اين بازي ها آلمان ها بيشتر ( 31-32) گلزني کرده اند.

آخرين ديدار اين دو تيم با يکديگر به ماه فوريه گذشته بازمي گردد،جايي که فرانسه موفق شد به لطف گل هاي اليور ژيرود و فلورنت مالودا با نتيجه 2-1 به پيروزي برسد.

آخرين مصاف آلمان ها در خاک فرانسه با تساوي 0-0 در ماه نوامبر سال 2005 به پايان رسيد.

شاگردان يواخيم لوو در رتبه دوم بهترين تيم هاي جهان از سوي فيفا قرار گرفته اند.

آلمان حدود 25 سال و نيمي است که در خاک فرانسه برابر اين تيم موفق به پيروزي نشده پس از آنکه در برلين سال 1987 با نتيجه 2-1 برابر اين تيم پيروز شدند.

در صورتي که آنها موفق شوند چهارشنبه شب به برد برسند اين نخستين پيروزي آنها در پاريس از سال 1937 به بعد خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ