لاله ها تشنه نخستين برد دوستانه برابر آتزوري
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, | 13:14 | نویسنده : Amir

فيناليست جام جهاني 2010 در هيچ رقابت ديگري به جز برد 3-0 برابر ايتاليا در يورو 2008 برابر ايتاليا موفق به کسب پيروزي نشده است .

لوئيس فن خال سرمربي تيم ملي هلند مجبور است براي بازي مهم چهارشنبه شب بدون بازيکناني چون مايکل وورم،نايجل دي يونگ،اريک پيترز و لوسيانو نارسينگ به دليل مصدوميت تيمش را برابر ايتاليا به ميدان بفرستد.

بخصوص آنکه بازيکنان مهمي ديگري از جمله مارتين استکلنبرگ،جان هايتينگا،رافائل فن در فارت،وسلي اسنايدر و آرين روبن به دلايل مختلف در اين بازي حضور ندارند.

بنابراين انتظار مي رود تا لوئيس فن خال تيمي نسبتا بي تجربه را برابر ايتاليا راهي ميدان کند و هفت بازيکني که کمتر از 25 سال سن دارند در ترکيب اصلي قرار خواهند گرفت.دالي بليند،اولا جان و جاناتان دي گازمن مي توانند چهارشنبه شب نخستين تجربه ملي را در تيم ملي هلند تجربه کنند.

در سوي ديگر چزاره پراندلي در خط حمله نمي تواند جووينکو مهاجم مصدوم يوونتوس را به دليل مصدوميت از ناحيه ران براي اين بازي در اختيار داشته باشد.

علاوه بر اين بازيکنان ديگري از جمله جورجو کيه ليني،فدريکو بالزارتي،کريستين ماجو و کلوديو مارکيزيو به دليل مصدوميت در دسترس نيستند.

هلند و ايتاليا پيش از اين 17 بار به مصاف يکديگر رفته اند و هلند در سه مصاف اخيرش تنها يک بار برابر ايتاليا ( يورو 2008 ) به پيروزي رسيده است.

جاناتان دي گازمن ( تصوير سمت راست ) مي توانند به عنوان دومين بازيکن متولد کانادايي شناخته شود که از سال 1986 پس از جان فن د اسشيپ براي تيم ملي هلند به ميدان رفته.

رابين فن پرسي تنها به دو گل ديگر نياز دارد تا به رکورد گل هاي يوهان کرايوف هلندي ( 33 گل ) برسد.

آخرين پيروزي ايتاليا برابر هلند در آمستردام به برد 3-1 سال 2005 باز مي گردد اما در دو بازي پس از آن به ترتيب متحمل يک شکست 3-0 و تساوي بدون گل شد.

بوفون کاپيتان تيم ملي ايتاليا در حال حاضر 13 بازي ديگر تا رکورد بيشترين بازي هاي ملي فابيو کاپلو (136 بازي ) برسد.

سالواتوره سيريگو،مارکو وراتي ( دو بازيکن پاري سن ژرمن ) و داويده سانتون ( بازيکن نيوکاسل يونايتد) تنها سه بازيکن تيم ملي ايتاليا هستند که در باشگاه هاي غير ايتاليايي بازي مي کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ