محروميت 6ماهه بازيکن ليگ برتري به اتهام دوپينگ
تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 12:50 | نویسنده : Amir

دبير کميته‌ پزشکي فدراسيون فوتبال مي‌گويد، نتيجه‌ آزمايش يک بازيکن ليگ برتر فوتبال و يک بازيکن فوتسال مثبت اعلام شده است.


دکتر احمد هاشميان در گفت‌وگو با ايسنا، درباره نتيجه‌ استفاده از داروهاي غيرمجاز گفت: نتيجه‌ آزمايش يک بازيکن فوتبال ليگ برتري و يک بازيکن ليگ برتر فوتسال مثبت اعلام شده است.

او درباره بازيکن ليگ برتري گفت: اين بازيکن با توجه به نوع ماده مصرفي و مستندات پزشکي و همچنين با توجه به اثبات نياز به استفاده درماني و عدم ارائه فرم درخواست معافيت درماني به شش ماه محروميت از کليه مسابقات فوتبال محکوم شد و تا پايان روز دوشنبه حق اعتراض نسبت به حکم صادره را دارد.

او در ادامه درباره فرم معافيت هم گفت: "با پر کردن اين فرم درخواست استفاده از داروها مجاز شمرده مي‌شود."

دبير کميته‌ پزشکي فدراسيون فوتبال درباره بازيکن ليگ برتر فوتسال هم گفت: "با توجه به اصرار اين بازيکن مبني بر مصرف هرگونه دارو به قصد دوپينگ و تاکيد بر استفاده از مکمل‌ها درخواستي از وي براي آناليز آماده مصرفي ارائه شده است که در صورت اثبات راه ورود ماده مصرفي به بدن بازيکن، او شانس تخفيف خواهد داشت.

او در ادامه افزود: در هر حال با توجه به درخواست آناليز از سوي اين بازيکن، کميسيون پزشکي نمونه را به آزمايشگاه ارسال کرده و بعد از اعلام نتيجه‌ آزمايشگاه راي اين بازيکن صادر مي‌شود.

احمد هاشميان در پايان با تاکيد بر اين که در صورت اثبات نظر بازيکن باز هم احتمال محروميت وجود دارد، گفت: استفاده از مکمل اگر موجب مثبت شدن آزمايش شود، به هيچ عنوان به منزله معافيت از مجازات نخواهد بود و حتي در صورت اثبات‌نظر بازيکن، مطابق آيين‌نامه مي‌توان او را مشمول حداکثر مجازات دانست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ