دل بوسکه: پدرو بازيکني فعال و سرعتي است
تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 12:52 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم ملي اسپانيا پس از پيروزي 3 بر يک شاگردانش مقابل اروگوئه در يک ديدار دوستانه به تمجيد از پدرو پرداخت.

ويسنته دل بوسکه پس از پيروزي 3 بر يک تيم ملي اسپانيا در ديدار دوستانه شب گذشته مقابل اروگوئه به تمجيد از پدرو پرداخت.

به گزارش فارس،اشتباه فاحش فرناندو موسلرا باعث شد تا سسک فابرگاس اولين گل بازي را به ثمر برساند و هرچند کريستين رودريگوئز بازي را براي قهرمان کوپا آمريکا به تساوي کشاند، اما 2 گل پدرو در نيمه دوم پيروزي را براي قهرمان جهان و اروپا به ارمغان آورد.

دل بوسکه پس از اين بازي اظهار داشت: مشخص است که پدرو چه نقشي در تيم دارد. او يک بازيکن فعال است و داراي سرعتي است که در فوتبال امروز به آن نياز داريم.

وي ادامه داد: لحظاتي از فوتبال خوب را شاهد بوديم؛ اما آنها در خط دفاعي به خوبي مجهز بودند و گلزني به آنها کار آساني نبود.

سرمربي تيم ملي اسپانيا خاطرنشان کرد: ما به خصوص مجبور بوديم مواظب ضدحملات آنها باشيم که براي ما خطرآفرين بود.

دل بوسکه همچنين به تمجيد از ايسکو، سزار آزپيليکوئتا و ماريو سوارز پرداخت و اضافه کرد: اين بازيکنان به ترکيب تيم ما اضافه شده‌اند و بدون هيچ مشکلي خود را با تيم هماهنگ کردند.

وي در آستانه رقابت‌هاي جام کنفدراسيون‌ها در ژوئن بر اين باور است که ترکيبي از تجربه و بازيکنان جوان به خوبي به اسپانيا در موفقيت در اين رقابت‌ها کمک مي‌کند.

سرمربي ماتادورها يادآور شد: ما بازيکناني داريم که مدت‌‌ها در کنار هم بازي کرده‌اند؛ ترکيب نسبتا با ثباتي داريم و مسئله مهم اين است که ما بازيکنان جواني را بدون اينکه انگيزه تيم کمتر شود، به ترکيب اضافه کرديم.

وي افزود: مي‌دانيم که بايد رقابت کنيم؛ اما بازيکنان ما در ليگ‌هاي بسيار قدرتمندي بازي مي‌کنند. زمان در کنار هم بودن بازيکنان براي تيم ملي بسيار مهم است و آنها به خوبي از اين مسئله آگاهي دارند.

دل بوسکه تأکيد کرد: 2 ماه و نيم است که تيم را براي يک بازي دور هم جمع کرده‌ايم و اکنون 6 هفته تا بازي با فنلاند باقي مانده است. ارتباط داشتن با بازيکنان براي آمادگي ما در اين مسابقات ضروري است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ