مسي:به حضور درتيم ملي آرژانتين افتخار مي‌کنم
تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 13:46 | نویسنده : Amir

ليونل مسي پس از پيروزي آرژانتين برابر سوئد گفت، هميشه به حضور در تيم ملي کشورش افتخار مي‌کند.


مسي پس از پيروزي 3 بر 2 آرژانتين برابر سوئد در ديداري دوستانه گفت: "هر وقت که در تيم ملي بازي مي‌کنم، از بازي قبل خوشحال‌تر هستم و حضور در تيم ملي براي من افتخار است."

به گزارش ايسنا،مسي درباره گل صحيح خودش در اين ديدار که به اشتباه آفسايد گرفته شد، گفت: "از نظر من گل صحيح بود اما داور آن را نپذيرفت. براي من مهم نيست. کسب پيروزي در اين ديدار براي من مهم بود که به آن رسيديم."

او در پايان درباره شرايط آلبي‌سلسته نيز گفت: "اکنون هماهنگ‌تر هستيم. بازيکنان صميميت بيشتري با هم دارند. مي‌توانيم مثل سال قبل نتايج خوبي بگيريم. امسال سال مهمي براي ماست. بايد نتايج خوبي را کسب کنيم تا راه خود را براي صعود به جام‌جهاني 2014 هموار کنيم."


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ