دفاع رئيس باشگاه بارساازميزبان جام‌جهاني 2022
تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 20:33 | نویسنده : Amir

رئيس باشگاه بارسلونا ادعاي "فرانس فوتبال" در خريد ميزباني جام‌جهاني از سوي قطر را رد کرد.


مجله فرانس فوتبال چند روز پيش در گزارشي قطر را به پرداخت رشوه در رسيدن به ميزباني جام‌جهاني 2022 متهم و بار ديگر شائبه فساد در فدراسيون بين‌المللي فوتبال را در اذهان زنده کرد.

به گزارش ايسنا،ساندرو راسل، رييس باشگاه بارسلونا اين مجله فرانسوي را به دروغپروازي و شايعه‌پراکني متهم کرد. راسل در نشستي خبري در دوحه قطر گفت: اين اخبار شايعه‌اي بيش نيست. واقعا از شنيدن چنين خبري ناراحت شدم. وظيفه رسانه‌ها اطلاع‌رساني درست است. پيداست که آنها از وظيفه خود دست شسته‌ و گاهي اوقات به دلايل سياسي و اقتصادي به انتشار اخبار اقدام مي‌کنند.

در گزارش فرانس فوتبال آمده بود، ميشل پلاتيني، رييس اتحاديه فوتبال اروپا، نيکولا سارکوزي، رييس‌جمهور سابق فرانسه و زين‌الدين زيدان، ستاره سابق رئال‌مادريد با دريافت رشوه از قطر به نفع اين کشور کوچک راي دادند.

کارل هاينس رومنيگه، نايب رييس باشگاه بايرن‌مونيخ هم نظري مشابه با راسل دارد: "معتقدم که چنين سخناني صحت ندارد. رسانه‌ها بايد با صداقت و مسئوليت کامل کار کنند."

وي درباره تباني اخير در فوتبال اروپا هم گفت: "تباني در نتايج بازي‌ها مشکل بزرگي است که بايد هر چه زودتر حل شود. چيزهاي زيادي شنيده‌ام. هنوز کسي محکوم نشده و همه چيز در حد گمانه‌زني است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ