کلوپ نزديک‌ترين گزينه به نيمکت چلسي
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 10:13 | نویسنده : Amir

اگر چه مورينيو در صورت بازگشت به چلسي از کنترل کامل اموري که پيشتر در دست داشته برخوردار نيست و چنين چيزي براي او يک مشکل بزرگ خواهد بود.

 به نقل از سايت گل، چلسي همچنان در حال يافتن مربي مناسبي براي رقابت هاي فصل بعد است و يورگن کلوپ مربي بوروسيا دورتموند در صدر فهرست نامزدهاي نشستن روي نيمکت آبي پوشان قرار دارد. “ديويد مويس” مربي اورتون و “مانوئل پيگريني” مربي مالاگا هم از جمله گزينه هاي محتمل ديگر هستند.

ژوزه مورينيو مربي سابق اين تيم هم که در رئال مادريد با مشکلات زيادي روبرو شده، ممکن است بازگشت غير منتظره اي به استمفورد بريج داشته باشد. کلوپ سال گذشته پيشنهاد چلسي براي در اختيارگرفتن وي را رد کرده و قرارداد جديدي تا سال 2016 با دورتموند امضا کرد و اين احتمال وجود دارد که او براي دومين بار و با هدف جايگزيني يواخيم لو روي نيمکت تيم ملي آلمان به اين پاسخ پيشنهاد منفي بدهد. اما با اين وجود چلسي همچنان براي عقد قرارداد با اين مربي 45 ساله تلاش مي کند.

کلوپ در حال حاضر خود را به عنوان يکي از بهترين مربيان جوان اروپا معرفي کرده و دو عنوان قهرماني پياپي ليگ را با بوروسيا دورتموند به دست آورده ولي از همه مهمتر سبک فوتبال هجومي تيم اوست که نظر مسوولان چلسي را جلب کرده است. البته آبراموويچ و دستيارانش درعين حال شرايط مويس را هم بررسي مي کنند که معلوم نيست قرارداد جديدي با اورتون امضا مي کند يا نه.

مويس گفته بود که تا پايان فصل نقل وانتقالات ژانويه صبر مي کند و سپس در مورد آينده اش در اورتون تصميم گيري خواهد کرد. براي مويس بعد از 11 سال همکاري با اورتون، شروع به کار کردن براي تيم آبراموويچ به عنوان اولين مربي بريتانيايي اين تيم سخت خواهد بود. پيگريني 59 ساله هم مدتي است که زير نظر مسوولان چلسي قرار گرفته است. او که ويارئال و رئال مادريد را هم رهبري کرده، در گذشته هم با چلسي تماسهايي داشته و مالاگا را به ليگ قهرمانان اروپا رسانده است.

چلسي در مورد انتخاب مربي بعدي خود وسواس زيادي به خرج مي دهد. آنها مي خواهند مربي به تيم خود بياورند که به زبان انگليسي تسلط داشته باشد و نمي خواهند تجربه ناموفق اسکولاري که بعد از يورو 2008 هدايت اين تيم را در دست گرفت، تکرار شود. حتي در قرارداد آنچلوتي هم ثبت شده بود که او زبان انگليسي آموخته و کلاس هاي زبان خود را بعد از ورود به تيم هم ادامه خواهد داد. اين طور به نظر مي رسد که مورينيو در پايان اين فصل رئال مادريد را ترک مي کند و خيلي ها در مورد اينکه او خواهان پيوستن به پاري سن ژرمن خواهد بود، گمانه زني مي کنند.

درعين حال خبرهايي در مورد تمايل مورينيو براي بازگشت به چلسي بعد از اينکه او در سال 2007 ميلادي از اين تيم جدا شد، به گوش مي رسند. رابطه مورينيو با آبراموويچ از آن روزها تاکنون به مراتب بهتر شده و او با مالک روسي چلسي درارتباط مانده است. اگر چه مورينيو در صورت بازگشت به چلسي از کنترل کامل اموري که پيشتر در دست داشته برخوردار نيست و چنين چيزي براي او يک مشکل بزرگ خواهد بود. از طرفي بايد ديد رافا بنيتس تا چه زمان روي نيمکت چلسي دوام خواهد آورد. آبراموويچ احترام زيادي براي او قائل است و از نحوه عملکرد او در چلسي بعد از پيوستن او به اين تيم به جاي دي ماتئو راضي به نظر مي رسد. چلسي حتي در عين حال از نحوه بازي کردن تيم زير نظر بنيتس هم رضايت بيشتري دارد ولي نتايج مربي اسپانيايي در اين مدت قانع کننده نبوده اند. چلسي در ليگ برتر انگليس همچنان در مکان سوم ايستاده و هنوز در جايگاه مناسب براي صعود به چمپيونزليگ فصل بعد قرار دارد. اما او از حمايت هواداران تيم برخوردار نيست و اگر چلسي شنبه در برابر ويگان به پيروزي دست نيابد، فشارها به تيم براي اخراج او بيشتر خواهد شد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ