فوتبال ملي بارفتن به جام‌جهاني ازرکوددرخواهدآمد
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 10:15 | نویسنده : Amir

بازيکن سال‌هاي دور تيم ملي ايران با انتقاد از روحيه غيرحرفه‌اي "هادي عقيلي" ابراز اميدواري کرد، تيم ملي ايران با ادامه روند کنوني به جام‌جهاني برود.


مجيد نامجومطلق در گفت‌وگو با ايسنا، درباره بازي ديروز تيم ملي ايران برابر لبنان گفت: "بازي خوبي بود و همان طور که انتظار مي‌رفت، بازي خوبي را از تيم ملي شاهد بوديم. لبنان هم با توجه به بازي خوب تيم ما توان ايستادگي نداشت."

او در پاسخ به سوالي درباره تاثير حضور بازيکناني مثل قوچان‌نژاد و دژآگه و جباري در بازي عصر چهارشنبه گفت: "آنها بازيکناني هستند که در روند تيم موثرند. تيم ملي ما هميشه از نبود يک "پلي‌ميکر" رنج مي‌برد که با حضور جباري اين مشکل تا حد زيادي حل شده است. مي‌توان از دژآگه اسم برد؛ بازيکني که به نظر من برترين بازيکن بازي ديروز بود و توانست به خوبي خودش را با تيم ملي هماهنگ کند و حضور بسيار موثري در تيم ملي دارد."

او افزود: "ديدن مهاجمي مثل قوچان‌نژاد که به خوبي حفظ توپ مي‌کند، من را به آينده اميدوار مي‌کند. نبايد از بازي خوب تيموريان غافل شويم که در برابر ازبکستان حاضر نبود و عدم حضورش به شدت به چشم مي‌آمد. در بازي ديروز برابر لبنان تيموريان با دوندگي بالا در حرکت‌هاي روبه‌جلوي نکونام و جباري بسيار تاثير گذاشت و شايد بازي او با توجه به پستش چندان به چشم نيايد ولي بازي بسيار موثري را از او شاهد بوديم."

نامجومطلق در ادامه با رد غافلگيري از به دست آمدن اين نتيجه گفت: "اين بازي قابل پيش‌بيني بود و ما در يک اتفاق فوتبالي برابر لبنان مغلوب شديم. شرايط تيم و بازيکنان ما قابل قياس با لبنان نيست و همين انتظار را از تيم ملي داشتم."

اين پيشکسوت فوتبال در پاسخ به دليل جدايي هادي عقيلي و سيدمهدي رحمتي از تيم ملي هم گفت: "بحث اين دو متفاوت است. مهدي رحمتي مشکلاتي را حس کرده و تصميمي را قبل از اعلام فهرست تيم ملي گرفته است ولي عقيلي بعد از اطلاع از عدم حضورش در نفرات ثابت برابر لبنان اردوي تيم ملي را ترک کرده است. تيم ملي آمال هر کسي است. علي دايي آن‌قدر انگيزه و علاقه براي حضور تيم ملي داشت که حتي براي بازي‌هاي کم اهميت هم از باشگاهش جدا مي‌شد و به تيم ملي مي‌آمد ولي هضم اتفاقي که براي عقيلي افتاده، برايم دشوار است. اين به‌هيچ‌وجه قابل قبول و دفاع نيست که يک بازيکن حرفه‌اي روحيه‌اي حرفه‌اي نداشته باشد."

بازيکن‌ سال‌هاي پيش استقلال تهران در پايان گفت: "اميدوارم اين روند تيم ملي ادامه داشته باشد و به جام‌جهاني صعود کنيم؛ چرا که فوتبال ايران دچار رکوردي شده است که با صعود به جام‌جهاني از اين رکورد چندين ساله درخواهيم آمد. بايد توجه داشته باشيم که تيم‌هاي رقيب‌مان مثل ژاپن و کره در آسيا روند رو‌به‌رشدي دارند و بايد هر چه سريع‌تر عقب‌ماندگي‌مان را نسبت به آنها جبران کنيم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ