آلبا: مسي بهترين بازيکن دنياست
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 10:16 | نویسنده : Amir

آبي و اناري ها امروز قرارداد ستاره آرژانتيني شان را تا سال 2018 تمديد کردند و اين ملي پوش اسپانيايي معتقد است که مسي مي تواند با ادامه همين مسير به بهترين بازيکن دنيا تبديل شود.


 جوردي آلبا، مدافع بارسا، اعلام کرد تمديد قرارداد مسي، خبر بسيار خوبي براي اين باشگاه است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نمي دانم تصور کنم که مسي در سال 2018 چه بازيکني خواهد بود اما تمديد قرارداد او خبر فوق العاده اي براي بازيکنان بارساست.

او بهترين بازيکن دنياست و اگر اتفاقي رخ ندهد، او بهترين بازيکن تاريخ خواهد شد. بايد تلاش کنيم که او اينجا احساس راحتي کند.

من قبلا بدشانس بودم که به عنوان حريف مقابل او قرار مي گرفتم اما خوشحالم که اکنون با او هم تيمي هستم. تا به حال کسي را نديدم که بتواند کارهايي که او انجام مي دهد را تکرار کند."

بارسا که در حال حاضر در صدر جدول لاليگا قرار دارد، اين هفته مقابل ختافه قرار خواهد گرفت و آلبا در انتظار يک ديدار دشوار است.

" ختافه حريف بسيار دشواري است. آنها تيمي هجومي هستند و بازيکناني باکيفيت دارند و فوتبال خوبي به نمايش مي گذارند. آنها کار را براي ما دشوار خواهند کرد و فکر نمي کنم بازي کردن در ساعت 12 ظهر بهانه اي براي ما باشد. مشکل ما کيفيت حريف است."

بارسا در اين ماه علاوه بر ديدارهاي لاليگا، بايد در کوپا دل ري و چمپيونزليگ نيز به ميدان برود و آلبا تاييد کرد که ماه فوريه، ماه آساني براي تيمش نخواهد بود.

" اين ماه دشواري براي ماست؛ با چند ديدار دشوار اما بايد در همه رقابت ها با تمام قدرت بازي کنيم. تيم مي تواند کاري که در فصول گذشته انجام داد را تکرار کند. ما بايد بازي به بازي پيش برويم و در همه آنها به دنبال پيروزي باشيم. 

قبل از بازي برگشت مقابل در کوپا دل ري، ما در لاليگا و چمپيونزليگ بازي داريم و آنها هم ديدارهاي بسيار مهمي هستند.

همه در مورد بارسا و رئال صحبت مي کنند اما اين اتليتکو است که در رتبه دوم قرار دارد و ما بايد آنها را جدي بگيريم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ