لاتزيو – ناپولي‌؛ ملاقات بالا جدولي‌ها
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 15:13 | نویسنده : Amir

فلورانسي‌هاي ليگ فوتبال ايتاليا اميدوارند در ملاقات با «بانوي پير» به حسرت کسب پيروزي 3 ساله پايان داده و در تورين مقابل صدرنشين 3 امتياز شيرين کسب کنند.

پيکارهاي هفته بيست و چهارم کالچو فردا (شنبه) با 2 ديدار آغاز مي‌شود. ابتدا يوونتوس معروف به «بانوي پير» پذيراي ميهماني قديمي همچون فيورنتينا خواهد بود.

به گزارش فارس،فيروزه‌اي پوشان فلورانسي که اکنون با 39 امتياز در رده ششم جدول حضور دارند، پس از پيروزي يک بر صفر سال 2010 در جدال دوستانه مقابل راه‌راه‌پوشان توريني 5 بازي به شرح زير انجام داده‌اند:

*سال 2010: کالچو، يوونتوس يک – فيورنتينا يک

*سال 2011:کالچو، فيورنتينا صفر- يوونتوس صفر

*سال 2011: کالچو ، يوونتوس 2 – فيورنتينا يک

*سال 2012:‌کالچو، فيورنتينا صفر- يوونتوس 5

*سال 2012: کالچو، فيورنتنيا صفر- يوونتوس صفر

همانگونه که مشخص است در مدت 3 سال گذشته و 5 بازي انجام گرفته دو رقيب در مسابقات کالچو، ميهمان بازي فردا شب همواره در آرزوي کسب برد باقي‌مانده است. از اين رو اميدوارند مقابل ميزباني که اکنون با 52 امتياز در صدر جدول، يکه‌تازي مي‌کند، شگفتي خلق کرده و پيروز شوند.

در جدالي ديگر لاتزيو به استقبال از ناپولي مي رود. اين رويارويي در حقيقت مصاف دو همسايه بالاي جدول است. زيرا ناپولي با 49 و لاتزيو با 43 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم جدول حاضر هستند. رمي‌ها درصورت غلبه مي‌توانند فاصله 6 امتيازي خود را با حريف به 3 کاهش داده تا در هفته هاي بعدي راحت‌تر بتوانند براي رسيدن به پله دوم جدول تلاش کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ