نوع بازي کردن در ليگ قهرمانان آسيا را بلدم
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 15:17 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: نوع بازي کردن در ليگ قهرمانان آسيا را بلدم و مي‌دانم چه کارهايي بايد انجام دهم.

صمد مرفاوي در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي صباي قم و الشباب امارات در چارچوب مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد: بازي مهمي پيش رو داريم با توجه به اينکه اين ديدار تک بازيست و ديدار برگشتي وجود ندارد براي پيروزي به ميدان خواهيم رفت، شرايط صبا هم خوب است و مي‌توانيم عملکرد مناسبي داشته باشيم.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه به عنوان بازيکن تجربه قهرماني در آسيا دارد و به عنوان مربي هم تيمش يعني استقلال توانسته به مرحله دوم ليگ قهرمانان آسيا صعود کند، خاطر نشان کرد: من در آسيا حريفان را به خوبي مي‌شناسم، بلدم در ليگ قهرمانان آسيا چه کارهايي انجام دهم، از الشباب هم شناخت کاملي داريم و برنامه ريزي خوبي انجام داده ايم.

سرمربي تيم صباي قم تصريح کرد: از مدت ها پيش اين تيم را زير نظر داشته ايم و برنامه ريزي‌هاي خود را انجام داده ايم، البته براي موفقيت تنها عامل برنامه ريزي کافي نيست، بايد در بازي هم عملکرد خوبي داشته باشيم.

مرفاوي در مورد مصدوميت ايمان رزاقي راد ياد آور شد: خوشبختانه آسيب ديدگي او برطرف شده و شب گذشته آمادگي بدني او را بيشتر مورد بررسي قرار داديم تا ببينيم او مي‌‌تواند در ديدار فردا ما را کمک کند يا خير، به هر حال بايد امشب ببينيم وضعيت او چگونه خواهد شد.

وي با اشاره به حضور مردم در ورزشگاه تصريح کرد: از مردم تقاضا دارم تا به ورزشگاه بيايند، ما هم اکنون تنها نماينده قم نيستيم، بلکه نماينده فوتبال ايران هستيم، اميدوارم با کمک هواداران به برد شيريني دست يابيم و دل مردم را شاد کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ