پاکوئتا:با 11 بازيکن صبا بازي داريم
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 15:19 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال الشباب امارات گفت: ما با 11 بازيکن صباي قم بازي داريم نه با تماشاگران.

مارکوس پاکوئتا در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي الشباب امارات و صباي قم عنوان کرد: فردا بازي سختي پيش رو داريم زيرا ديدار برگشتي وجود ندارد و هر دو تيم مي‌جنگند تا در اين ديدار به برتري دست يابند. صبا تيم خوبي دارد و ما تمرکز زيادي روي اين بازي داريم.

به گزارش فارس،وي افزود: چند بازيکن خارجي تاثيرگذار و چند ملي‌پوش در تيم ما وجود دارد که مي‌توانيم بازي خوبي انجام دهيم، در 10 ديدار اخير باختي نداشتيم و روند خوبي را دنبال کرده‌ايم، اميدوارم دربازي فردا هم شرايط اينگونه دنبال شود و به روند موفقيت خود ادامه دهيم.

سرمربي تيم الشباب در مورد اينکه تيم‌هاي عربي فوتبال تاخيري بازي مي‌کنند ياد آور شد: ما به ايران نيامديم تا بازي دفاعي انجام دهيم. مي‌خواهيم با يک بازي هجومي در اين ديدار به برتري دست يابيم و به ليگ قهرمانان آسيا صعود کنيم.

پاکوئتا درمورد اينکه اماراتي‌ها تماشاگراني ندارند در حالي که در بازي فردا صباي قم از حضور هواداران خود بهره خواهد برد يادآور شد: الشباب شايد در امارات هواداري نداشته باشد اما بازيکنان با تجربه و جواني داريم که مي‌توانند به خوبي در ميدان حاضر شوند و با اين شرايط کنار بيايند در هر حال به نظرم بازي زيبايي خواهد بود و ما با 11 بازيکن صبا بازي خواهيم کرد نه با تماشاگران آنها.

وي در مورد شرايط الشباب گفت: در اين فصل شرايط خوبي داريم و براي رسيدن به دو نيمه نهايي تلاش مي‌کنيم. شروع خوبي در ابتداي فصل نداشتيم اما هم اکنون بازي‌هاي متفاوتي انجام مي‌دهيم و اميدوارم بازي فردا هم يک ديدار متفاوت باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ