کاسورلا: آرسنال شبيه اسپانيا بازي مي‌کند
تاريخ : جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, | 15:20 | نویسنده : Amir

سانتي کاسورلا معتقد است شيوه بازي آرسنال شبيه تيم ملي اسپانيا است و به همين علت توانسته در ليگ برتر انگليس جا بيفتد.


کاسورلا 28 ساله فصل قبل از مالاگا راهي آرسنال شد و توانست در کنار جک ويلشر و مايکل آرتتا در خط هافبک آرسنال نمايش خوبي داشته باشد.

به گزارش ايسنا،کاسورلا درباره شباهت بازي آرسنال و تيم ملي اسپانيا گفت: براي من خيلي مهم است که در زمين راحت بازي کنم. من هميشه در زمين روان بازي مي‌کنم. از نظر من تفاوت زيادي بين سبک بازي آرسنال و تيم ملي اسپانيا نيست، زيرا چه در آرسنال و چه در تيم ملي اسپانيا ما عادت داريم که بازي با توپ قوي داشته باشيم.

هافبک تيم ملي اسپانيا ادامه داد:درباره شيوه تيم آرسنال سرمربي تيم نقش مهمي داشته است .آرسن ونگر فلسفه مشخصي دارد و هميشه سعي مي‌کند بهترين‌ها را در حمله داشته باشد.

آرسنال اين فصل با 41 امتياز از 25 ديدار از رده ششم جدول ليگ قرار دارد. اين تيم آخرين جام قهرماني را در سال 2005 بالاي سر برده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ